Bende ceza olsun diye yerden aldırıp zorla yedirdim birde 2 kilo soğan doğrattım hüngür hüngür ağladı artık bitti dedi gitti
Haksız mıyım siz söyleyin bence değilim
Bende ceza olsun diye yerden aldırıp zorla yedirdim birde 2 kilo soğan doğrattım hüngür hüngür ağladı artık bitti dedi gitti
Haksız mıyım siz söyleyin bence değilim
Yemek yapmayı bilmiyorsanız yapmayın neden kişilere zülüm ediyorsunuz ki sırf sizinle birlikte diye ya da sizi seviyor diye sizin yaptığınız o işkenceye katlanmak durumunda mı herkes başarılı olduğu şeyleri yapsın beğenilmeyen bir şey giyilmez yenilmez sırf birilerini incitmek için kırılmasın diye yapılan bir şey sadece aldatmaktır kandırmaktır
Cevap
7Cevap
Helaal sanaaa.
istersen toplaşıp gelelim kızlarla enişteyi eşek sudan gelene kadar dövelim.
Kardes bikere yemege saygisi olmasi lazim
Sana saygisi yok direk kalkip gitmeliydin ona ceza versen ne olur.
Asıl soru adamı nasıl zorlayıp hem yemeği yerden yedirttin ve üzerine soğan doğrattın?
Bana kalırsa tencere kapaksınız.
seven insan beğenmediği halde beğenmiş gibi yapar.
ne yasiyosun? bu nasıl bir senaryo?
Ne yaşıyorsun sen yine hayal dünyanda
İyi senaryo ama tutmaz bu film
Bende yapıcam
İkinizin de canı cehenneme.
Ayrıl
Sende tencereyi kafasına geçir olsun bitsin
Saçmalik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?