Sevgilim son lokmayı bana vermediği için sevmediğini düşünüyorum, abartıyor muyum?

Ben düşmanımla dahi sofraya otursam eğer son lokmadan öncesini yemişsem sonuncuyu ona bırakırım saçma gibi ama biraz da nezaket kuralı neyse sevgilim hep bunu yapıyo bugün çok fazla açtım ve açken başım dönüyo dünyam kararıyor yemeğe gittik yemek gelene kadar gelen mezelerde çiğköfte vardı arka arkaya yedi yine bana bırakmadı çok üzülüyorum yemeyecek olsam dahi bu beni üzüyo galiba beni anne bana gibi sevsin istediğim için çünkü ben öyle seviyorum
(Hiç ayrılmadan 5 yıl oldu)
Sevgilim son lokmayı bana vermediği için sevmediğini düşünüyorum, abartıyor muyum?
Cevapla