Sürekli birilerine bağlanıyorum duygusal boşlukta olduğumu farkettim ve ilgiye sevgiye ihtiyacım var bu nasıl geçecek?

Bu sorunum nasıl geçer birini sevmeye adıyorum kendimi sürekli birine bağlanıp o olmaya onunla olmaya çalışıyorum sevilmeyince kendimi sevmiyorum ve bu döngü sürekli devam ediyor o kişiyle tüm bağlarım kopunca kahroluyorum o olunca mutlu o yokken mutsuz oluyorum nasıl geçicek bu bir yolu var mı
Sürekli birilerine bağlanıyorum duygusal boşlukta olduğumu farkettim ve ilgiye sevgiye ihtiyacım var bu nasıl geçecek?
Sürekli birilerine bağlanıyorum duygusal boşlukta olduğumu farkettim ve ilgiye sevgiye ihtiyacım var bu nasıl geçecek?
Cevapla