Geçmişte birçok, duygusuz ilişki yaşadım. Artık aşk denilen şeyi hissetmek istiyorum. Ama nasıl bulacağım?

Lise dönemlerimde vs birçok kızla tanıştım beraber oldum ama hiçbirine "gerçekten aşık oldum" diyemeyeceğim ya da farkında değildim. Bu bi lanet falan mı diye düşünüyordum bazen. Ama birkaç ay önce biten ilişkimden sonra artık birşeylerin değiştiğini hissediyorum. Çünkü içimde ona karşı birşeyler vardı. Bu sıralar eskisi gibi kız arkadaş bulamıyorum. Çünkü bir sene mezuna kalıp üniversiteye başladım. Kısacası ortamım daha küçük. Acaba eski halim daha mı çekiciydi ondan da emin değilim. Her neyse bana genel olarak ne önerirsiniz? her konuda tavsiye falan dinleyebilirim, kafam baya karışık.
Güncellemeler
+1 yıl
Bir gün başarıcam hissediyorum :)
Geçmişte birçok, duygusuz ilişki yaşadım. Artık aşk denilen şeyi hissetmek istiyorum. Ama nasıl bulacağım?
Cevapla