5 yıllık uzun ilişkimden ayrıldım. artık oluru da yok ama bir daha aşık olamıcam hissi ve ten uyumu yakalyamayacam hissi var?

birlikte iç çamaşırı bile alırdık karı koca gibiydik. şimdi bir daha yaşayamayacağım gibi geliyor

5 yıllık uzun ilişkimden ayrıldım. artık oluru da yok ama bir daha aşık olamıcam hissi ve ten uyumu yakalyamayacam hissi var?
Cevapla