Biricik karıcığım artık evimizin reisi olmasında bir sakınca mı var?

Özellikle terfi aldıktan sonra maaşı yükseldi ve benim çalışmamı istemedi, ben de işi bırakıp ev işleriyle ilgileniyorum.

Her sabah karıcığımın kahvaltısını hazırlamak, işteyken yolunu gözlemek, eve geldiğinde çayını kahvesini yapmak da beni mutlu ediyor.

Onu çok seviyorum 😘

Biricik karıcığım artık evimizin reisi olmasında bir sakınca mı var?
Cevapla