Sizce evin reisi tanımı çok saçma de00000000000000000000000ğil mi? (Aile evinde yaşamak gerçekten çok zor) ?

Mesela sürekli bizim evde babadan izin alınır vs. En yakın zamanda kurtulmak dileğiyle

Sizce evin reisi tanımı çok saçma de00000000000000000000000ğil mi? (Aile evinde yaşamak gerçekten çok zor) ?
Cevapla