Biricik eşim evimizin direği oldu. Sizce bundan niye sakınca olsun ki?

İyi bi şirkette çalışıyordu terfi alıp önemli bir mevkiye gelince de artık benim çalışmamı istemedi. Hem iş hem evi birlikte yapmak istemediğini söyleyerek benden evin işlerini ustlenmemi rica etti ben de kabul ettim.

İlk başlarda çok zorlandım ama şimdi alıştım artık. Sabah ondan önce uyanıp kahvaltı hazırlıyorum temizlikti ütüydü rutin işler zaten. Akşam geldiğinde yemeği hazır oluyor, iki kap ev yemeğini hak ediyor çünkü. Yemekten sonra ben bulaşığa geçiyorum o TV başına 😀 alışınca her şey güzel geliyor insana. Çünkü eşimi çok seviyorum. Maddiyatin lafını da asla yapmaz ne kadar istersem verir.

Biricik eşim evimizin direği oldu. Sizce bundan niye sakınca olsun ki?
Cevapla