Güncellemeler
+1 yıl
1 buçuk yıldır beraberiz.
O yurt dışında yaşıyor. Ve şu an çok mutluyuz. Beni tehdit etmez diye düşünüyorum ama onunla video görüşmesinde biraz açık fotoğraflarım var, ve bana tekrar bakmak için ekran görüntüsü alıyordu. Şuana kadar asla aramızda tehdit olmadı. Ama eğer ayrılırsam olur mu? Ve ben üniversiteye hazırlanıyorum. Bu yüzden bu ilişkiden kurtulmak istiyorum. Ondan nasıl ayrılabilirim? :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Güzelce söyle ayrıl , temkinli davranma eğer bir problem yaratırsa bana ulaş
Bana böyle bir durumda nasıl yardım edebilirsin? Ve neden temkinli davranmamalıyım? Bana söylersen sevinirim
Her türlü yardım ederim. Korkarak hareket etme yani cesaretli ol temkinden kastım bu
Çok teşekkür ederim
Rica ederim
Karakterini en iyi sen bilirsin
Biliyorum ama bu tür video görüşmeleri yaptığım için çok pişmanım. Olgunlaştım ve kimseye güvenemiyorum. Tehdit gibi bir durum olmasından korkuyorum. Biliyorum yapmaz ama temkinli olmak istiyorum.
Bir şey olmaz ya Allah'ın izni ile
Teşekkür ederim İnşallah
🙏🙏
ayrılmadan çözüm yolu araman daha mantikli
Gerçekten çok kötüyüm ne yapacağımı bilmiyorum.
olum ne ergensiniz *** koyim. birbirinizin kotu zamaninda birbirinize daha da kenetlenmek yerine uzaklasmayi tercih ediyorsunuz 😁
Sadece tehditten korkuyorum. Birbirimizin en kötü zamanlarında beraberdik.
ayrilmak istemenin sebebi ne?
Üniversite hazırlık senem ve son aylarda benden ayrılmasından ve eğer ondan şimdi ayrılırsam benim açık fotoğraflarımla beni tehdit etmesinden korkuyorum
Tedbirsiz nereye giden nasıl taş arıyordu?😏
Nasıl yani?
Bu sorunu aşman çok kolay
Nasıl?
Detaylı anlatırım ama buraya pek girmiyorum, instagramın varsa ver ordan napcağını detaylıca anlatırım. Merak etme fake hesap versende olur.
Medenice konuşup ayrılamaz misin anlamaz mi seni
Anlayabilir ama çok üzülecek farklı bir yöntem ile ayrılmak istiyorum.
Sende uzulebilirsin bu ayrılık üzüntü olur illa ki farkli yöntem de ki daha az zaman ayırırım sana sınava konstre olmam lazım de sınavdan sonra yine görüşürüz de
Zaten bunları söyledim. Ama ben herhangi bir durumda ayrılırsak, tehditten de korkuyorum. 1 yıldır beraberiz ve asla beni tehdit etmedi. Sence ondan ayrılsam beni tehdit eder mi?
Tam tanımadığım bilgi sahibi olmadığım için bir sey diyemiyorum bilgi sahibi olsaydim fikrim olabilirdi insanların gerçek yuzleri zaten ayriliklarda ortaya çıkıyor ayrılınca belli ediyor kendisini insan
Bende onun açık fotoğraflarına sahibim. Ve o da sahip. Bu durumda ayrılırsak herhangi bir tehdit olabilir mi.
Olabilir mi bilgim olmadığı için bir sey diyemiyorum fakat ikiniz icinde tehdit unsuru bu o ederse sende edebilirsin ya da ona soyle bir şeyin turkiyede suç olduğunu şikayetçi olacagini ve bir daha turkiyeye giremeyecegi girdigi anda havaalaninda tutuklanacagini söylersin
Çok teşekkür ederim. Eğer böyle bir şey olursa yurtdışında tutuklanamaz mı?
Orasini bilmiyorum ki
Rica ederim elimden geleni yapabilirim
Ayrılın