"Benim hayatım çok kötü seni de içine çekemem" diyerek 6 yıllık ilişkimizi bitirdi. Bu bahane mi?

6 yıllık listeden beri ilişkimiz vardı ama 2 yıldır görüşemedik işleri dolayısıyla çok ağır çalışıyor sadece ev iş hayatı var kendine bile ayıracak vakti yoktu biz hiç Bi araya gelemedik benden yavaş yavaş nude ler iaywmwye başladı göbek gögüs vs vs baya ileri gitti kendini soğutmaya çalıştı ayıp şeyler konuştu ve en sonunda benden nefret etmen için yaptım demişti beni unut hayatına bak ben ölene kadar başkası için çalışacağım diyerek Bi bahane buldu kaç kere nedenini sordum ben senin hep arkandayım zor zamanlarında seni yalnız bırakmak istemiyorum dediysem de beni boş ver dedi canım çok yanıyor acaba hayatına başka biri mi girdi vs diye çok düşündüm ama öylr bir şey yapmaz yüzüne de söyledim kimseyle olacagımı düşünmüyorum kimseyle işim yok dedi ya ben anlamıyorum bu gidişin nedeni ni insan sevdiği birinden böyle bahanelerle vazgeçer mi 6 yılın hiçbir mi hatrı yoktu

"Benim hayatım çok kötü seni de içine çekemem" diyerek 6 yıllık ilişkimizi bitirdi. Bu bahane mi?
Cevapla