Duygusal olarak sadık olmadığım için ilişkiyi bitirdi , bizden birdaha olmaz mı?

Aklım basıma geldi ama onunla bir geleceğimin olmadığını biliyordum kimseyle fiziksel birseyler yasamadım mantığım için ilişkiyi maalesef böyle noktaladık ama zaten pişman olup sevdiğim adama dönücektim. Dün Türkiye'ye geldiğini öğrendim ben karar verdim yanına gidicektim istemiyor ve ailem baskıcı diye bende yanına gidemiyorum ve tekrar onu göremeden gidicek içim sızlıyor resmen benden intikam alıyor laf sokuyor istemediğini söylüyor ama ilişkimizde kötü olan saygısız birşeyler yoktu ve ondan sonra ben baskasıyla hiçbir sey yasamadım, ben seni istiyorum diyorum kendine baska erkek bul diyip kalbimi kırdı bu arkadaşlık teklifini beni süründürmek için kabul ettiğini de biliyorum. Bizden birdaha olmaz mı sizce?

Duygusal olarak sadık olmadığım için ilişkiyi bitirdi , bizden birdaha olmaz mı?
Cevapla