1 yıllık ilişkim mezhep meselesi yüzünden bitti, ne yapmalıyım?

1 yıllık ilişkim bitti mezhep meseleleri yüzünden sevdiğim adamın babası ben ölmeden olmaz diyerek sadece ben tanıştım aileyse ama babasıyla hiç tanışmadım çünkü adam çok aksi ve inat bi bir insan 37 yaşında bir babasına sözünü geçiremedi ama çok uğraştı uğraşmasa tamam ama gerçekten çok uğraştı ayrılalı 5 gün oldu aksi gibi iş yeri benim oturduğum yerden 1 durak ötede yapamıyorum dayanamıyorum alışılıyorum her günüm zehir oluyor bana herkes bişey söylüyor ama ben kimseyi dinlemiyorum ömrü boyunca sadece babaannesinin ölümünde ağlayan adam bir kezde benim yanımda ağladı en çok içime oturanda o oldu kafayı yemek üzereyim çok çabaladı ilişkimizin evlilikle bitmesi için ama olmadı hala birbirimizi seviyoruz ama olmuyor numaramı falan silince o hırsla aldığı hediyeleri parçalayıp attım fotoğraflarımızı sildim canım çok yanıyor çünkü ikimizde istemedik ayrılmayı ama mecbur bırakıldık ayrılırken bana açık kapı bırak belki bi tesadüf olur karışılaşırız dedi bilmiyorum karşılaşırmıyız ikimizinde başından talihsiz bi evlilik geçti tabi babası onun ilk evliliğinide istemedi ama sonra birden nasıl olduysa kabul etmiş bende beklemeliymiyim bana akıl verin lütfen.
1 yıllık ilişkim mezhep meselesi yüzünden bitti, ne yapmalıyım?
Cevapla