Beni saçma bir nedenle terketti. Okuldan bir geziye götüreceklerdi. Ailem izin verdi amao vermedi. Bende direttim.
Sözüne irtiba etmiyorum diye bıraktı beni.
Baştan aşağı saçma bir ilişkiydi, benim için doğru kişi olmadığını biliyordum, bende ayrılmak istiyordum ama alıştım diye bırakamıyordum. O bıraktı beni.
Ama şimdi üzülüyorum. 1 saat olmadı ayrılalı. Çok canım acıyor. Sizce ne zaman geçer?
Sözüne irtiba etmiyorum diye bıraktı beni.
Baştan aşağı saçma bir ilişkiydi, benim için doğru kişi olmadığını biliyordum, bende ayrılmak istiyordum ama alıştım diye bırakamıyordum. O bıraktı beni.
Ama şimdi üzülüyorum. 1 saat olmadı ayrılalı. Çok canım acıyor. Sizce ne zaman geçer?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer