Birkaç günde önce sevgilimden soğudum ve şimdi yazdıklarına cevap vermek bile istemiyorum. Neden böyleyim?

Tartışma çıkmıştı, ben defalarca kez özür diledim haklı olduğum halde, uzun uzun mesajlar attım, aradım durdum ama ya görüldü attı, ya da kısa ve tek mesaj atıp durdu. Bir gece beni aradı, daha da konuşmadık. Ne aradım sordum, nede mesaj attım. Yaklaşık olarak 1 hafta konuşmadık, dün bana günaydın mesajı atmış. Ama şöyle ki, artık içimden ne mesajını açmak nede geri cevap vermek gelmiyor. Bana 3 gün sonra yazdığı olmuştu ben ondan cevap beklerken. Kendimi ondan soğumuş hissediyorum, çabalamak boşunaymış, değmezmiş gibi hissediyorum. Neden böyleyim?

Birkaç günde önce sevgilimden soğudum ve şimdi yazdıklarına cevap vermek bile istemiyorum. Neden böyleyim?
Cevapla