Sevgilim durup duruken benden soğuduğunu söyledi bende ayrıldım üç gün geçti uzun bir oaragraf yazdım atmalı mıyım?

gecelerce nefessiz bıraktın ama senden nefret edemedim. günlerce ağzıma bir lokma girmedi gireni de çıkardım çiğnemek bile istemedim ama senden nefret edemedim. ailemin gözündeki o ışığın sönüşünü gördüm ama senden nefret edemedim. bütün insanların arasında ağlarken akan gözuaşlarımı ceketimin kollarına silmek zorunda kaldım ama senden nefret edemedim. bütün sınıfın önünde ağlamaktan harap oldum ama senden nefret edemedim. bana vermediğin sevgiyi kendime vermek için saatlerce kollarımı öptüm kendime sarıldım ama senden nefret edemedim. hiç bir şeyi yapmaya halim, isteğim kalmadı ama senden nefret edemedim. deneme sınavında aklıma geldin nefessiz kaldım çıktım on beş dakika ağladım ama senden nefret edemedim.
o sana bahsetmemi istemediğin arkadaşlarımın ben ağlarken bana nasıl acınası baktığını gördüm ama senden nefret edemedim. normalde verecekleri hiçbir tavsiyeyi dinlemeyeceğim insanların tavsiyelerine muhtaç kaldım ama senden nefret edemedim. o çok önemsediğim makyajım ağlamaktan bütün istanbulun önünde aktı ama senden nefret edemedim. senin için benliğimi değiştirmeye seni bu ilişkide tutmak için razı oldum ama senden nefret edemedim. sevgilim ben senden nefret edemedikçe sen hep bi eksini daha gösterdin, bir kere daha vurdun beni. en sonunda bu döngüyü kırdım çektim gittim. daha doğrusu gitmek zorunda kaldım.
yuvam sandığım, kurmak için aylarca emek harcadığım, duvarlarını özenle bir bir boyadığım o canım sıcacık yuvam soğuyunca, bende eşyalarımı toplayıp ordan uzaklaştım. hani bi yere tekrar dönmek için orada sana ait olan herhangi bir şeyi bırakırsın ya… ben o yuvaya bidaha geri dönmemek icin ordaki bütün eşyalarımı topladım sevgilim. seni daha kötü hatırlamama sebep olacak bütün nedenlerden uzaklaşmak için tek bir saç telimi bile bırakmadım. içimde ufacık bile olsa gelmeni isteyen biri yok çünkü benim için çabalamayaşını görünce her şey bitti. o hiç alamadığın güllerin yaprakları tek tek kuruyup dökülüyor içimde. onlar döküldükçe ben güçleniyorum kendime geliyorum ve hayatı sensiz de sevebiliyorum. benim gibi seveni bulamayacaksın gibi klişe bir söz söylemeyeceğim zaten bulamayacağını biliyoruz ikimizde. tek söyleyeceğim bu kadar şey yapmana rağmen sen çabalasaydın senle kalmayı tercih edebilecek birini bir daha asla bulamayacaksın. bu da senin bu dünyadaki sınavın olsun. keşke bana dokunman kadar kolay olsaydı beni sevmen…

~bir daha asla sevgisini hissetmeyeceğin ama seni bir zamanlar her şeyden çok sevdiğini bildiğin o kız
Sevgilim durup duruken benden soğuduğunu söyledi bende ayrıldım üç gün geçti uzun bir oaragraf yazdım atmalı mıyım?
Cevapla