Bir haftalık sevgilime feykten yazdım cevap verdi ayrılmalımıyım?

Bı haftadır konuşuruz 7/24 yazıyo arıyor her boş vakti de feykten yazdım cevap verdi GT yaptı falan ama hesabın feyk olduğu belli zaten söylediğim de özür diledi sana desem kızarsın diye demedim falan dedi bı haftalık ilişkide bu kadar sadakat beklemem normal mi bana bağlanması için zaman mi geçmesi lazım

Bir haftalık sevgilime feykten yazdım cevap verdi ayrılmalımıyım?
Cevapla