Sevgilim bana normalden daha uzun süre boyunca yazmayinca icten ice cok uzuluyorum sinirleniyorum bu normal mi?

Genel olarak günde 2 kez telefonda, bazen 3 oluyor konuşuyoruz 1 2 kez de mesajlasiyoruz falan, instagramdan bir seyler yolluyoruz. Ama 5 saat boyunca hic yazmadiginda aramadiginda falan cok uzuluyorum ona bir sey demiyorum ama kafaya asiri takiyorum normal mi bu? Bu süre normal mi? Help

Sevgilim bana normalden daha uzun süre boyunca yazmayinca icten ice cok uzuluyorum sinirleniyorum bu normal mi?
Cevapla