Konuştuğum kişiden sürekli bana yazmasini istiyorum bunaltiyor muyum?

Sevgili değiliz flört de öyle böyle işte takilioz arkdasiz gibi sürekli bana yazmasini istiyorum işte girip yazmio soruyirum Niue yazmion vs niye günaydın demedin felan bunaltio muyum onu bana çok kiskancsin ilgi manyağısin dio
Konuştuğum kişiden sürekli bana yazmasini istiyorum bunaltiyor muyum?
Cevapla