Neden böyle oldu? Sevgilimden soğudum ve bu durumu düzeltemiyorum?

Arkadaşlar ben Kızlar Soruyor'a pek girmeyen bir insanım ama arada soru sorarım diye böyle hesap açmıştım. Öncelikle yazı azıcık uzun oldu kusura bakmayın, okuyan ve ilgilenen arkadaşlara simdiden teşekkürler. Son bir kaç gündür endişeliyim. Sevgilim bir hafta önce bana yanlış bir laf etti, onunla bir süre küstüm, ondan soğudum, mesaj atmadım aramadım vs. sonra biraz konuştuk gerçekten çok pişman olduğunu ve bir daha asla yapmayacağını söyledi, kafamda ayrılmak vardı açıkçası, çünkü 2 yıllık ilişkimizin başından beri yanlış laflar etti sonra özür diledi vs. eskiden hemencecik affederdim (şimdi düşününce gerçekten aptallık, herhalde aşk sarhoşluğuydu bilmiyorum). Her ne kadar daha evvel bu sonuncu söylediğinden çok daha beter şeyler söylediyse de bu sonuncusunda bir daha ona ısınamadım. Her ne kadar affemişsem de ona seni seviyorum ya da herhangi bir sevgi cümlesi söylemeye dilim varmıyor, onunla konuşmak istemiyorum, kısaca soğudum ama sogumak istemiyorum ama gönül bir yere kadar galiba. Sürekli benden sevgi cümleleri bekliyor, aşırı sevgiye aç ama o zaman neden o lafları edip beni kendinden soğuttu ki? Galiba bu sefer hakikaten, tamiri kolay olamayacak şekilde soğudum. Ne yapmalıyım arkadaşlar? Bu durum geçici midir?
Neden böyle oldu? Sevgilimden soğudum ve bu durumu düzeltemiyorum?
Cevapla