Ortak kullanim alanlarinda eski̇ sevgi̇li̇ni̇z i̇le karşilaşirsaniz tepki̇ni̇z ne olurdu?

Sabah otobüse bindiğimde eski sevgilim ile karşılaştık. Yani o an tepki vermedim zaten versem de ne gerek vardı yersiz olurdu. Yaşanmış bitmiş bişi. Ama ne yalan söyleyeyim attığı son kazık aklıma gelince o otobüsün camına kafasını sürte sürte kıvılcım çıkartmak istemedim değil. Peki siz bazen aynı kafede okulda /işte denk geldiğiniz zaman ne yapıyorsunuz?
Ortak kullanim alanlarinda eski̇ sevgi̇li̇ni̇z i̇le karşilaşirsaniz tepki̇ni̇z ne olurdu?
Ortak kullanim alanlarinda eski̇ sevgi̇li̇ni̇z i̇le karşilaşirsaniz tepki̇ni̇z ne olurdu?
Cevapla