+1 yılYarın 21 olucam lakin kaderimiz seninle aynı benimde hiç sevgilim olmadı veya beni seven bir kadında olmadı yaşım küçük olabilir lakin akıl yaşta değil baştadır beni yaşım değil yaşadığım zorluklar büyüttü kendimi bildim bileli hep yalnızdım kimse sevmedi beni bende insanları sevmedim bizlerin kaderinde yalnızlık varsa kaçamazsın abi yolu yok yani insanın canı bazen çok yanıyor.. ne zaman dışarı çıksam hep el ele tutuşan çiftler görüyorum ve o zaman içim gidiyor niye benim elime kız eli değmiyor diye zamanında çok kıza açıldım lakin hep red yedim ve artık hiçbir kıza yanaşmıyorum neden biliyor musun? Yoruldum çünkü.. yalnızlık bedenime, ruhama o kadar işlemiş ki, artık bir şey yapmak gelmiyor içimden henüz 21 yaşımda olmama rağmen kimse demesin ki bu küçük daha bir şey görmedi onlara sözüm emin olun ben sizden çok daha şeyler gördüm bu hayatta sana demem o ki yalnızlığı sev ve onunla yaşa bazı insanlar kismetsizdir nasibi yoktur çok tanıdığım var yaşı 45 olmasına rağmen evlenemeyen yaşı 50 olan evlenemeyen aşkın, evliliğin yaşı yok diyorlar ya YALAN DOLAN ! aşkın ve evliliğin yaşı 25-30 dur bu devirde sonrasında kaçırıyorsun maalesef.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Çok içe kapanık biri olabilir misin? Dışarıdan insanları kendinden uzaklaştırıyor da olabilirsin mesela biraz aktif sosyal olmayı denemelisin seni beğenecek insan bir yerlerde ama sen hep evdesin anladığım kadarı ile.
036 Yorumla
Soran+1 yılEvet biraz öyle atanmaya uğraşıyorum kpss ile mücadele içindeyim bir yanım
Soran+1 yılİnternettekilere güvenemem hem ben o kişinin benim icin özel biri olmasını isterim gerçekten beni tanıyan bilen biri olmasını isterim. Dediginiz gibi öyle bir ortamım yok hiç kimse görüp etmiyor öyle öyle yaşlanacağım
Soran+1 yılÖyle ama ben napayım o ortam sağlanmıyor üniversite ortaminda da olmadı bir daha olmaz gibi geliyor hangi ortama girecegim ben
Soran+1 yılHayır benim kastettiğim yüzeysel bir ortam değil ki ki burada birçok insan bel altı muhabbet yapıyor sosyal medya tanismak için iyi biryer değil
Soran+1 yılYok benim istediğim bu değilki ben yüz yüze olmasını isterdim. Ama bu hiçbir zaman olmayacak bunu hissediyorum yinede yorumuma yanıt verdiğiniz için teşekkür ederim
Soran+1 yılDaha önceden internet mi vardı onca insan nasıl taniştı evlendi?
Soran+1 yılBunlar kalmadıysa bu benim suçum mu? Bana yazan herkese yazar internet ortamı böyle ben güvenemem
Soran+1 yılÇok sağol ya verdiginiz yanıt için
Soran+1 yılGerçekler sosyal medyaya açıl demekten mi ibaret yani?
Soran+1 yılBabam hastalık süreci içerisinde o öyleyken ben nasıl gezebilirim nasıl ortama cikabilirim ki
Soran+1 yılNe biliyim hayat bana çok basit geliyor hiçbirşeyden zevk alamaz hale geldim bir yanım bitmiş gibi ama çaktırmıyorum
Soran+1 yılUmarım o kadar inanmak istiyorum ki bu söylediklerine
Soran+1 yılHaklısın galiba bana da beklemek düşüyor gece gece de yordum sizi yorumunuz için teşekkür ederim
Soran+1 yılBiraz olsun daha iyi hissediyorum kusura bakma sana da sitem eder gibi yaptım
Soran+1 yılSorun değil benim iyiliğim için söylediginizi farkındayım sağolun
Soran+1 yılRica ederim :)
Soran+1 yılEvet iyiyim teşekkür ederim
Soran+1 yılSize de iyi günler :)
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılNiye bu kadar karamsar dusunuyorsun
026 Yorumla
Soran+1 yılHiç birinden yeşil işık dahi almayınca böyle hissediyorsun
- +1 yıl
Hissetme gerek yok, aramızda 5 yaş var ama ben bu kadar uzulmuyorum
Soran+1 yılAma sen erkeksin istedigin kişiye teklif edebilirsin
- +1 yıl
O işler öyle değil, her önüne gelene teklif eden biri değilim. Öyle olan var tabiki. Ama öyle hemen hızlı olacak şeyler değil bunlar biz ince eleyip sık dokuyoruz ondan
Soran+1 yılAnlıyorum. sizde haklısınız tabi gönül gönüldekini ister. Ne desem bilemedim
- +1 yıl
O yuzden diorum ya niye böyle kendini yipratiyorsun
Soran+1 yılAma insan birkez olsun beğenildiğini bilmek istiyor. Hep arkadaşlarımı görüyordum ben yanlarında kukla kalıyordum o insanların gelde üzülme
- +1 yıl
Hiç bole düşünme, başkaları seni ilgilendirmesin
Soran+1 yılTeşekkür ederim morel verdiğiniz için ama maalesef duygularımın değişmesi zor görünüyor ümidimi kaybettim
- +1 yıl
Ümidini kaybetme, sadece seni anliyacak, düşünecek, dinli ek, güven vericek biri olsun istiyorsun, ya da seni dinlicek bir arkadaş dost. Ümidini kaybetme
Soran+1 yılTeşekkür ederim güzel düşünceniz için sizin de umarım gönlünüze göre biri çıkar karşınıza 🙏🌸
- +1 yıl
Teşekkürler ne yaptim ki
Soran+1 yılDestek oluyorsunuz bunu hissedebiliyorum :)
- +1 yıl
Tabiki de destek olucam, herzamn
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim 🙏🌸
- +1 yıl
Rica ederim, nasilsin şu an. Ne hissediyorsun
Soran+1 yılDaha iyi hissediyorum güzel yorumlar aldım aslında bu gece bir durum yüzünden bu kadar içlendim yoksa uzun zamandır kafamdan silmiştim bu durumu hayattaki belirsizlik beni üzüyor öğretmenlik yapamamak daha çok üzüyor onun üzüntüsünü de başka seylerdennde çikariyorum
- +1 yıl
Önce sakin ol herzamn, kendini dinlemen lazım, hislerini duyguları. Çok karmaşık ve soru işaretleri var kafanda
Soran+1 yılEvet çok karışık bir dönemin içindeyim çok yoruldum ama sabır etmek düşüyor
- +1 yıl
Sabır et, kalbini ferah tut, kötümser olma veya düşünme, sakinles
Soran+1 yılAslında düşünmemeye çalışıyorum genel itibariyle böyke ama ansızın aklıma gelince duygu patlaması yaşıyorum kendi geleceğime üzülüyorum
- +1 yıl
Üzülme, an itibari ile geldiğinde başka şeyler düşün güzel şeyler, olmadı duygu patlaması yaşıyorsan. Dm yaz bana bol bol konuşuruz 😊
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim ilginiz ve alakanız icin sizi de gece gece yordum hakkınızı helal edin. Hayırlı geceler diliyorum 🙏🌸
- +1 yıl
Rica ederim, yo yorulmak değil aksine sevindim
Soran+1 yılBeni tanımadan bu denli içten davrandığiniź için tekrar teşekkür ediyorum o halde güzel günler sizinle olsun 🍀
- +1 yıl
Amin teşekkür ederim, bütün guzellikler seninle olsun
+1 yılDış görünüşle alakalı bir durum olduğunu düşünmüyorum. Birileriyle tanışmak için sosyal ortamın yok galiba o yüzden önce bu ortamı kur bence. Sonrasında eğer gerçekten kendini beğenmiyorsan işe kendinden başla ne bileyim burnun güzel değilse estetik ol, makyaj yapmayı bilmiyorsan onu öğren. Hepsinden öte eğer duruş bozuklukları varsa kamburluk gibi sporla onu düzelt, kilon varsa onu ver, veya erkek gibi keko kızlar olur ağzı bozuk olurlar bu tiplerun eğer öyle biriysen kendini geliştir. Kitap oku, dil öğren. Hem dil öğrenirken dil kursuna yazılırsan sosyal ortamda oluşturabilirsin.
02 Yorumla
Soran+1 yılYüzümde herhangi bir kusur yok esmer tenli uzun dalgali saclı yaşina göre genç gösteren zayif biriyim kamburluk gibi bir sorunum yok zayifim ortam anlaminda hic orrtamim yok dediginiz gibi bundan kaynakli ama bunu sağlayacak elimden birsey gelmiyor ailem calismama karsi anca atanirsam izin var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
140Cevap
u +1 yılArtık eskisi gibi değil, her şey bu sanal alemde dönüyor. Erkekler utangaç, gidip iki kelime konuşamıyor, bu tür ortamlarda daha rahatlar. Kızlar ise, hemen “egolu” damgasını yiyor. Bence karşı cins ya sevgilin olduğunu düşünüyordur veya fazla kendini beğenmiş duruyorsundur. Açıkçası kimse kimsenin nazıyla niyazıyla uğraşmak istemiyor. Yalnızlık her zaman daha cazip geliyor, diğer yandan “bir ilişkim olsa” diye düşünüyorlar. İnsanlar işte, bi tuhaf.
02 Yorumla
Soran+1 yılAynen haklısıniz ama hiç ummadigim insanlar yanimda nasıl teklifler almışlardı beni ilk kez taniyanlar çekingen oldugumu fakat tanidikca canayakin oldugumu söylüyorlar ben elimden geleni yapıyorum ama olmayinca olmuyor iste
- +1 yıl
Birazda nasip kısmet..
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Güzel kızların sevgilisi olmazmış :)
08 Yorumla
Soran+1 yılYok ya alakası yok bence gayet çevremde güzel kizlar vardı hiç boşta degillerdi
Soran+1 yılÖzgüvenden kaynaklı bir sorunum yok
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılAma ne yapalım şartlar bunu gerektiriyo simdilik kimseye görünmeden göçüp gideceğim bu dünyadan
+1 yılYa bunlar aslında Çok da sorun değil Ona bakarsan ben 35 yaşındayım Benim sevgili anlamında olduğum hiçbir zaman bir kız olmadı Sadece takıldığım ilişkilerim oldu Tabii Eskiden ben de hani yani üzülüyordum normal olarak niye işte hiçbir zaman sevgilim olmadı falan filan diye Ama şu anki aklımdan Düşünüyorum daha olgun bir şekilde İyi ki de olmamış istiyorum birincisi ilişkiler zaten ortada hiç kimse kimseye güvenmiyor zaten aşk denen bir şey Artık insanlar arasında kalmamış gibi bir şey artık herkes birbirinden çok kolay bir şekilde sıkılıyor bunları göz önüne aldığın zaman olmasa da olur diyorsun bir de zaten bir gerçek var ki 2023'te ülkede iç savaş olacak zaten onun için boş ver herkes ölecek yani Öyle de öleceksin böyle de öleceksin
12 Yorumla- +1 yıl
Sevfilim yok ile başlayıp iç savaş çıkacakla sözü bitirmek... Politika desen var. 😄😄
- +1 yıl
@KırmızıBeber48 yo doğru 2023 te turkiyede iç savaş var yani şunu denek istedim salın kendinizi artık
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Herkes beğenilmek ya da evlenmek zorunda değil. Hayat bazen insana zamanı ertelettirebilir. Nereden bileceksin ki belki de Mevla' m beklediğin zahmetlere karşı daha iyisini verecek. Vakti gelmeden çiçek açar mı?
Belki de gönlü tok bir insansın. Ya da kriterlerin var ve karşındaki insanlar sana göre değil. Belki de sen bu zamanın insanı değilsin ve aradığın bu zamanda değil.
Yaş ilerledikçe sevgi ve aşktan daha değerli olan güven ve sadâkati arıyorsun. Belki de sevilmekten çok anlaşılmayı, seni anlayan birini arıyorsun. Ben sussam ve sadece beni anlasan diyorsun kalbinden. Nereden biliriz ki senin Kalbinden geçenleri.
Nasipse olur. Kısmetse ayağına gelir. Gönülde açan çiçek baharda da açar. Önemli olan kimin gönlünde açmak.
Aşk kıymetli bir nesnedir, herkese emanet edilmez.
20 Yorumla
+1 yılÇirkinlik ya da tipsizlikten değil bence davranışlarına ilgili olabilir ya da sert bakışların olabilir beğendiğin biri olduğunda gülümse tebessüm et oda aynı şekilde sana geri dönüş yaparsa ilgisi varsa tanısıp konuşursun.
Aşk yok diyenler olmuş aşk var ama çok uzun sürmüyor çoğu çiftinde benimde dediğim gibi yerini sevgi alıyor ve bağlılık.
Her insan bu bilince gelemez yaşının önemi yok kimi takılmaktan ve birbirinden bıkmaktan bahsetmiş birbirlerini tanımadan yakınlaşınca olmuyor önce begenmek sonra tanımak lazım hem akıl hem kalple seversen o doğru olur. Çevrem pek yok demişsin hobi kurslarına gidebilirsin ortak noktan olan kız erkek arkadaşlarla tanışırsın hersey daha güzel olur 🥰10 YorumlaBu sorunuza yanıt bulabileceğiz bence paylaştım. Belki sizin başımıza gelen budur.
Bunun güzellikle Alakası Yok. Çünkü bunu kim alır dediğimiz erkek veya kadınlar evlendi.
Hoşlanan Erkeğin İtiraf Etmesini Engelleyen 5 Neden Sayıyorum
10 Yorumla
+1 yılVardir herseyin bir hikmeti bazi insanlar kör sagir dilsiz dogar bende ayniyim heo bir aksilik beni kovaliyor tam birinden hoşlanıyorum, sanki birisi gorup mutsuzlugumu istercesine birsey bozuyor ya da cile cekeyim diye kötüler etrafimda oysam kendimden baskasina zarar vermem demekki bu bizim yasamamis gereken , ben heo soyle diyorum görelim mevlam neyler , neylerse güzel eyler biz ancak sabredenlerden olmaliyiz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,1b cevap paylaştı. Sorun kesinlikle cirkinlik degil. Sanirim sen begenilebilecek birisin. Muhtemelen gorunmez duvar oruyosun insanlara. Senden cekiniyorlar, cok ciddi ve duz gorunuyosan hem cekinirler hemde sıkıcı bulurlar. Kaderci olmak yanlis, hala gec kalmis sayilmazsin, kafanda bazi seyleri silbastan yapmalisin.
10 Yorumla
+1 yılSağda solda takılmak gerekiyor ben de 34 yaşımdayım yalnızım. Sanal manal da bana göre değil. Sevgili dediğin haftada 1-2 gün buluşur gezer bence. Biri Hanya'da diğeri Konya'da wp üzerinden aşkım cicim bana göre değil. Ama ben de evden işe işten eve sağa sola çıkmıyorum. Nasip kısmet bu işler. Olacağı varsa olur. Yalnızlık evet sıkıcı ama o da bi kesin yani
010 Yorumla
Soran+1 yılEvde durdukça da olmuyor gören biri olmayınca
- +1 yıl
Evet ama napalım görüncez diye barlara diskolara mı gidelim durmadan
Soran+1 yılEvet o da benlik değil. Nerede havai hayat yaşayan var hep mutlu
- +1 yıl
Zamanında barlardan çıkmıyodum doydum bıktım o havai hayatı da yaşadım ama doğru düzgün bir ilişki olmuyor öylesi zaten
Soran+1 yılHmm ben o hayatı denemedim bilmiyorum
- +1 yıl
Aman bişey yok o hayatta ye iç kafan güzel olsun para göm başka bişey değil. Evet sevgili flört bulma ihtimalin artıyor ama
Soran+1 yılEvet belki o ihtimal artıyor ama o ortamdakilerde bana göre jnsanlar değil bu da bir gerçek
- +1 yıl
Aynen öyle o ortamdakiler kötü insan demiyorum ama düzgün bi ilişki olmuyor oradan
Soran+1 yılAnlıyorum
- +1 yıl
Yalnızlık da sıkıcı bilmiyorum ne yapıcaz böyle
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. ne yapacaksın sevgiliyi bu zamanda... Kıskanacak, sıkacak seni, kısıtlamaya çalışacak, sürekli yatmaya çalışacak seninle, nude isteyecek, rahat bırakmayacak seni... boş ver.. Kendinle takıl, arkadaşların varsa onlarla vakit geçir.. Bekleme.. Beklentiye girersen bunalıma girebilirsin.
03 Yorumla
Soran+1 yılArkadaş çevremin çogunluğu evli ve cocuklu onlar sürekli tavsiye veriyor evlen yaşın geciyor yetmiyor insanlar soruyor ister istemez bıķıyorsun bu durumdan
Soran+1 yılHaklısınız. Yalnız kalmak belki daha hayırlı
Merhaba,
"Yalnızım yalnız" kafasını yaşadıysan yirmili yaşlarında şimdi bu durumdan yakınman inanılmaz normal.
Aradığını bilmeyen bulduğunu anlamaz.
Şimdi de açığını söyleyeyim pek revaçta olmazsın yaşından dolayı. Ancak bir umuttur yaşamak. Hatalarından ders al.
Işıkla kal...
010 Yorumla
Soran+1 yılAma bu benim sorunum 20 li yaşlarimin bir çogu üniversite disinda universite diliminde kimse gelmedi yanima şimdi evde geçiyo ömrüm ve geçmeye devam ediyor ben napayim yani ortamim yoksa
- +1 yıl
Ben de asosyal biriydim. Sonra bir karar verdim.
Her gün belirlediğim orta uzaklıktaki bir kafeye yürümeye karar verdim.
Buna bir kaç ay her gün devam ettim. Kafede kitap okudum, zamanla çalışanları tanıdım ve asla tanıyamayacağım insanlar ile şu an arkadaşım.
Ortam deyince aklına ne geliyor bilmiyorum ama kendiliğinden kurulan bir şey değil o dost.
Hareket etmez de tohumunu ekmezsen, toprağında mahsul bekleyebilir misin?
Bir de çok özür dilerim ama 32 yaşındasın ve cidden birini mi arıyorsun?
Yani insanlar tarafından beğenilmek neden önemli? Kendi kendine yetemiyor musun?
Soran+1 yılBen normalde aliştım aslında ama bir durum yüzünden dolayı içerledimm artık insanların sorularında da yıldım. Inan yaşın daha genç yaş arttıkca insanların sana soruları bitmiyor en yakın evlenen arkadaşların bile akıl veriyor
Soran+1 yılÇocukluktan beri olgundum yaşıtlarıma göre hayat insanı olgunlaştırabilir özellikle evdeki kendi ailen bile senin sınavın olur. Demek istediğini cok iyi anlıyorum lakin o insanlarla da muhattap olunmadan olunmuyor böyle bir düzen
- +1 yıl
Dostum.
Güzel dostum.
Olgunluk insanların sözlerinin önemsizliğini anladığın zaman gelen bir olgudur fikrimce.
Sen el-alem sözünü taktığın sürece kimsenin gözünde olgun olamazsın fikrimce.
Kendini sev, bırak kimse sana bakmasın ne olacak? Biyolojik saatin mi alarm veriyor?
Primat değiliz efendim, insanlar kendi kendini eğitebilir.
Kimseyle olmak zorunda değilsin.
Kendi ayakların üzerinde dur ve güçlü bir kadın ol.
El-alemi de unut.
Soran+1 yılO dediğin kolay olmuyor bugün o insanların dediklerini takmıyorum desende yarın yine bir neden bulur takarsın yaşin 24 belki de önüne bu durumları yaşamadıģin için yorum yapması kolay geliyor. Kendimi seviyorum kimseyle olmak zorunda değilim ama yine de insan oğlu bir beklenti içine girebiliyor kendi ayaklarımın üstünde durmak çok istiyorum ama o imkan yok olgunlaşma kişinin yaşantılarindan ibarettir sadece elalemi takmamakla olacak iş değil diye düşünüyorum
Soran+1 yılPeki ev hanımları ne yapsın? Sizin deyiminize göre :)
- +1 yıl
Açıkçası bu konuda onlar şanslı ayrıldıkları zaman devlet güvenceli nafakası hazır insanlardan bahsediyoruz.
Bakın hayatta bazı şeyler ters gitmiş olabilir, hayatta istediklerimiz olmamış olabilir, bunlar olağan şeylerdir.
Ancak ben şuna karşıyım:
Bir kadın hayata başlamak ve istediği gibi dolaşmak, gezmek için evlenmeyi bekliyor. Bu parazit olmak gibi değil midir? Kadınlar da bir insandır ve güçsüz kadın tiplemesinin toplumdaki izlerinin farkındayım.
Bunun için söylüyorum ki, bir kadın ayaklarının üzerinde durursa eğer, el alem sözünü dikkate alması, bir partner arayışı giderek anlamsızlaşır.
Zorluklarının farkındayım ama bilgiye erişimin çok fazla şu an. Kendini geliştirmeli ve ayaklarının üzerinde durmalısın.
Bunun çesitli sebepleri olabilir. Çocukluk travmaları ve uyuşulmaz karakter yapıları buna engel olmuş olabilir. Bunların hepsinin ötesinde temel neden senin böyle düşünmen ve hissetmen bile olabilir. sevdiklerin tarafından sevilmediğin için seni sevenleri görmüyor bile olabilirsin.
seni yeterince tanımadan tam olarak bir şey söylemek ne yazık ki imkansız. biraz daha kendini hem ruhsal, hem fiziksel açıdan açar mısın?
yaşadıkların, sikıntıların, beklenti ve kriterlerin, karakterin nasıldır?04 Yorumla
Soran+1 yılBeni sevenler kendileri bir zahmet yaklaşabilirlerdi de bende görebilseydim kim olduklarını ama öyle birileri çıkmadı.
Soran+1 yılBuraya kendimi uzun uzun anlatamam ki cok özellik istemişsiniz?
Bana göee dış görünüş önemsiz iç önemli… Senin yaptığında çok yanlış teklifi illaki erkek edecek değil, ilk adımı illaki erkek atacak değil 😑 eğer istiyorsan aşk, uğraşacaksın.(sadece sen deüil iki tarafta ama sadece erkeğin uğraşmasını istemek karşı cinsi uğraştırmak en büyük aptallık bana göre)
07 Yorumla
Soran+1 yılBu zaman diliminde iki tane gercekten beğendigim biri oldu ama ikiside sanki ilgili bir tavır yapıp yaklaşmadilar ikisi de mi girişken değildi ben kendim gidip teklif etsem kolay biri diyecekler bu da yanlış geliyor bana
- +1 yıl
Çok yanlış düşünüyorsun, bu kadar ön yargılı olma herkes aynı değil, şahsen ben bana gelip teklif eden biri olursa tanışmak isterim ona göre kabul ederim beğenirsem. Kolay deyip geçmem birinin kolay ya da zor olması umrumda değil sevmek önemli, aşk bir oyun değil hayatın en büyük nimetidir. Sen teklif etsen yanlış olmaz o teklif etse de yanlış olmaz. Herkes edebilir. Son kez söylüyorum, böyle zırvalıkşarı bırak birini bekle yok kimse teklif etmiyo yaklaşmıyo, seviyorsan hoşlanıyorsan gidiceksin sen bişiler yapacaksın, bu ilgi açlığını bırak, hayat senin ayaklarına gelmez sen gidersin, zaten sen uğraştıktan sonra o sana karşı bişey hissederse ilgi verecektir
Soran+1 yılÖyle biri yok hayatımda aaa gidip şuna teklif edeyim öyle bir insan çıkmadı çiksa teklif etsem birde reddedilmek ve işin ucunda rezil olmak var bu kolay bir şey değil. Ilgi açlığı neden böyle bir tabir kullandiniz ki ben sadece bir kez birisinin beni beğenmesini istedim bu suç mu? Yığınla insan birileriyle flört ederken benim bir kez istemiş olmam neden ilgi açlığı? Benim uğraştigim iki kişi oldu ama onlarda olmadı daha ne yapabilirim yine belki birileri olur ama hep uğraşan ben olmak istemiyorum demek istediğim bu.
- +1 yıl
Hep uğraşmak? Yetişkinliğe bastığından beri 14 yıl oldu, koskoca 14 yılda 2 kişi buna çok uğraşmak diyorsan tamam, gidip birine açıl demiyorum, sen bana gelsinler bişiler yapsınlar diyorsun, internette ne kadar tanışma sitesi var, oradan beğendiğin kişileri ekleyebilirsin belki yazışmaya başlarsınız direk hoşlanıyorum de demiyorum.
Of neyse ya beni bu yaşımla ciddiye alan kimse yok zaten haklı olduğum halde, o insanların dediklerini yap tamam bekle istediğin kadar. İyi günler🙄
Soran+1 yılLütfen yanlis anlama yaşında kaynakli ciddiye almamak olur mu estagfirullah. Ben normalde birileriyle konuşmaya çok ugrastim bu iki kişinin haricinde ama o insanlar beni değil yanimdakileri tercih etti bu tecrübeleri yasadiğim için bu sitemi ediyorum iki kişi de gercekten beğendigim saygi duyduğum insandi olmasini cok isterdim bir insanın hayatina kaç kez o diye bileceği birileri çikar benim kastettiğim. buydu. internetten tanişma buna karşıyım sonuçta bana yazan herkese yazacaktır yine de tavsiyen için teşekkür ederim
- +1 yıl
Bu doğruysa o halde soru da çok iyi anlatamamışsın derdini yanlış anladım, bende bir dönemden geçiyorum, gerçekten çok sevdiğim biri için çok uğraşmıştım sevmiştim 1 yıl boyunca ama o beni reddetti, onun üzüntüsü sinirindeyim uzun zamandır, hiç sevgilim bile olmadı, seven gerçekten oldu mu bilmem. Ön yargılı davrandığım için kusura bakma, umarım gerçek aşkı bir gün bulursun (umarım bende)…
Soran+1 yılAnlıyorum güzel yorumun için teşekkür ederim her şey gönlünce olsun esenlikle kal 🍀😊
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılSen kadınsın ve kadının isteyip te alamadığı bir şey mi var demeden de geçemeyeceğim. Madem evlenmek, yuva kurmak, aşk, tutku, şehvet istiyorsun, buna en baş ta sen engel olma. Yoksa biz erkekler için zaten güler yüzlü, niyeti tanışmak, kaynaşmak, buluşmak, aşk olan bir kadına asla hayır demeyiz...
04 Yorumla
Soran+1 yılGayette var beğendigim insanları etkileyemedim bu bir gerçek
- +1 yıl
Senden etkilenmeyeni, zorla mı etkileyeceksin? Senden neden etkilenmediklerini hiç düşündün mü? Bence asıl soru bu?
Soran+1 yılBence dış görünüş çok güzel bir kız olsa idim kendileri gelirdi
- +1 yıl
Her insanın bir güzellik anlayışı vardır. Kişi aynaya da bakacak ve potansiyelini belirleyecek. Gerçekçi olacak ve ölçüyü kaçırmayıp, kime nasıl davranacağını da iyi bilecek. Aşk tüm kusurları ile kabul eder sevgiliyi. Aslolan aşkı bulmaktır. Aşk var ise her şey olması gerekenden daha mükemmeldir. Aşkınızı sunun, elbette karşılığı alınacaktr. Seçmece karpuz, kavun meselesine çevirmeyin işi. Birini seçer ve beğenir iken onun da sizde ne gördüğünü, istediğini, farkettiğini, bulduğunu anlayın, görün ve bilin.
- Aşk İlişkileri konusunda 986 cevap paylaştı.
+1 yılÇok fazla insan içine çıkmıyorsan olmaz. Sosyal ilişkilerin zayıfsa gelip konuşan olmaz. En azından erkeklerle sözlü diyalog kuracaksın normal bir çevre edineceksin. Sosyallik olmadan bu işler zor. Sosyal medyada mesaj atan eden olur ama yüzde yüze yakını ciddiye alınacak tipler olmaz.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. :) bana da duvarlarım olduğunu söylerler sanırım haklılarda çok kişi geçsin istemiyorum az insan çok huzur… zaman zaman benimde böyle düşüncelerim olmuyor değil…
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.
+1 yılBirçoğu dışını merak etmeyen içini de merak etmez. Yalnız hiç akla gelmeyecek bir söz söylemişsin: "Ben bu hayata birilerini tebrik etmeye gelmişim". Doğru, ben de çoğu zaman tebrik eden tarafım ve yalnız yaşayan biriyim.
10 Yorumla
+1 yılEee is yok sosyal yasam yok kim seni nerede görecekte teklif edecek
Kendini kapatarak kendini cezalandirirsin10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 870 cevap paylaştı.
+1 yılNasibin vardır sabret.
Bende 90 doğumluyum.
İşim gücüm var ama evlilik nasip olmadı daha.
Lise ve üniversite sevgililerim oldu ama evlilik çok ciddi bir şey bekliyorum nasibimi02 Yorumla
Soran+1 yılHayırlısı çıkar inşallah karşınıza 🙏
- +1 yıl
Amin bekliyoruz işte
Hayır bak yalnız kalmak istediğini söylemişsin, bilinçaltını programlamışsın böyle, tekrar programlayabilirsin, ilk adımları sen at artık merhabalarla başla sohbete :)
01 Yorumla
Soran+1 yılAtamam yapımda yok nasıl gidip merhaba derim sonra kolay biri diyecek karşımdaki
bir sürü sebebi olabilir ama tipten kaynaklı olduğunu düşnümüyorum seni tanımadığım için kesin bir cevap vermem mümkün değil ama tiple alakalı değildir bence.
00 YorumlaBence bu isin tiple miple alakasi yok bak benim maddi durumum cok iyi 33 yasindayim tam 4 tane kiz bana asik onlarinda durumu iyi ama ben ise 5 senedir bir kiza asigim onunda maddi durumu cok iyi degil yani bu isler ne tipe ne paraya bakar sevdigim kizda bana cok trip atiyor sevgili bile degiliz ama 5 senedir onu deli gibi seviyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılAşırı seçici olmayınız. Hem kaslı hem zengin hem uzun boylu eş istemeyiniz. Gerçekçi olursanız eninde sonunda siz de sevilirsiniz. 😊
02 Yorumla
Soran+1 yılTmmda bunların hiçbirini aramadım ki
- +1 yıl
Ben de sevilmiyorum belki de hakkımda en hayırlısı budur diyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılGörücü usulüyle evlen bence. Hem hiç sevgilinizin olmamış olması tercih sebebidir. Temiz kızların sayısı azaldı zaten yani sizin gibiler çok değerlidir.
00 Yorumla
+1 yılHayır benim için en önemli şey edep ahlak Allah korkusu kalbinde Allah var mı dış görünüş gelip geçicidir diğerleri ebedidir ahiretlik evlilik şarttır dünyalık değil hayırlı olan olacaktır
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. 32 yaşında bir kız beğenmediği için sevgilisi yoktur. Yoksa koskoca 15 sene illaki biri begenirdi.
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle bir durum olmadı birinde seni beğendim diye yaklaşan. 15 sene boş geçti
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılBunlar nasip ama şöyle bişiy de bu zamanda sanalda tanışma oluyor hiç biriyle tanışıp yüz yüze geldin mi belkide dürüst çok dikkat çeken biri değilsin giyim , konuşma, bakım vs olarak
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılBi görsel olsaydı değerlendirme yapılırdı bence güzellikle alakalı değil diye düşünüyorum yanlış anlamayın derlerse hani her topalın kör bir alıcısı vardır die nasip gelim
00 Yorumla
+1 yılYani ne desem şu an havaya konulmuş gibi olacağım ama istersen seninle sohbet etmek isterim, dertleşebilirim tabii senin için de sorun olmaz ise
00 YorumlaDış görünüş etken her kız icin ama
Konuşma üslup çok trip yapma
Farkında olmadan kendinden uzak tutmuş olabilirsin
016 Yorumla
Soran+1 yılAslında beni tanıyanlar baştan soğuk biri gibi göründüğüm tanidiktan sonra çok canayakın oldugumu söylüyorlar. Soğuk görüntümü nasıl değiştirebilirim ki halbuki canayakın davranıyorum
Soran+1 yılHiç tanimadigim insanlara da mı gülümseyeceğim yani
Soran+1 yılAma dogru olur mu bu bana bakıpta niye gülümsüyor demezler mi
Soran+1 yılAnlıyorum deneyeceğim teşekkür ederim
Soran+1 yılNasıl yani bu kadar değil mi?
Soran+1 yılGiyim konusunda çogunluk beğeniyor makyaj da fena değilim ama erkekleri cagirma nasil oluyor onu anlamadim
Soran+1 yılDirek ben teklif ediyorum ama bu olmaz ki kolay lokma gibi
Milletin arayıp da bulamadığı bakire kadın evde kaldığını düşünüyor enteresan hayatlar.
Bahtın açık olsun diyelim
012 Yorumla
Soran+1 yılToplum ne diyor sence 32 yaşindaki bir kiz için. mahallelerde sence?
- +1 yıl
Her yaşta evlenebilirsin ama yaş ilerledikçe evlenme olasılığın gittikçe azalacaktır. Bir an önce insan içine çıkmaya çalış. Mesela kpss kursu bile olabilir git yeni insanlar tanımaya çalış ve onların seni tanımasına da şans ver. Kilolu olduğunu düşünüyorsan kilo ver, dıları çıkarken biraz olsun makyaj yap. Arada bir sosyal medya hesabına fotoğraf ekle. Bunun gibi şeylerle kendini ön plana çıkarmaya çalış
Soran+1 yılKilolu değilim yaşıma göre genç göründüğümü söylüyorlar bilmiyorum kpss kursuna gitmekte kararsızım yıllardır gidemedim maddiyattan dolayı bu sene gitme durumum var ama babam hasta o hastayken gitmek istemiyorum öyle bir ikilemdeyim ama hayat bir yandan benim içinde iyi gitmiyor yıllarım kayıp gitti gibi
Soran+1 yılDuygusal biriyim etkilenebiliyorum duygu eşiğim çok yoğun hislerime yenik düşüyorum aslında üzülüyorum ama bunu belli etmiyorum hasta olmaktan da korkuyorum kendimi yıpratıyorum farkındayım ama elimden bir şey gelmiyor
Soran+1 yılSosyal bilgiler mezunuyum iş tecrübem olmadı
Soran+1 yılTeşekkür ederim ama uygulamayı aktif kullanmıyorum desteğiniz için sağolun evet çalışmıyorum o fırsatım olmadı dediğiniz gibi çalışmıs olsam belki daha farklı olabilirdi
Soran+1 yılBenim ömrüm evde geçti ev kizları bile benim kadar evde durmamıştır kendimi göstereceğim ortam tek üniversite oldu onda da başarili olamadım
+1 yılBöyle değerlendirmek mantıksız seni nasıl biri ılduğunu ve karakter olarak nasıl birisin onu bilmek lazım yorumlamamk için, fakat eğer yanlızsan , ya bildiğin kuralların vardır onu aşmıyorsun ya da dişiliğini kullanamıyorsun 😊😊
10 YorumlaTipsiz olmaktan değil canım terbiye den tavırlarından bakmazlar
11 Yorumla
Soran+1 yılCana yakınım elimden geldikçe ama beni tanıyanlar benden baştan çekiniyorlamiş tanidiktan sonra ne kadar canayakinsin diyorlar
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bazı insanların kaderi öyle, artık kaderimi bağlanmış nazarmıdır üzerine ölü toprağımı serpmişlerdir bilinmez. kaderi kısmeti bağlı derler. vardır bir hayırr bilemedim.
061 Yorumla
Soran+1 yılBu bende var galiba
Soran+1 yılNe gibi
Soran+1 yılEvet baya görüş geldi takmamam gerektiğini sandığımın aksine düşünüldüğünü
Soran+1 yılAkışına biraktim boşverdim çünkü kimisi ilgi açliğı yaşiyorsun demiş. Benim buna ihtiyacım yok bundan sonra umrumda değil gelen gelmiş gelmeyen gelmesin
Soran+1 yılÖyle ama ne yapabilirim hep ben çabalayacağım ben çabalamaktan yoruldum kimse benim kadar çabalamamiştir
Soran+1 yılBelki de sağlık olsun ne diyelim
Soran+1 yılBelki de haketmediğim için böyle oluyordur yapacak bir şey yok
Soran+1 yılOnu bende bilmiyorum
Soran+1 yılNe önemi var
Soran+1 yılEskişehir
Soran+1 yılNiye öyle söylediniz
Soran+1 yılAnladım
Soran+1 yılNasıl yani?
Soran+1 yılInternet üzerinden tanışmaya sıcak bakmıyorum
Soran+1 yılBu benim elimde değil mi?
Soran+1 yılOrası öyle ama ben istemiyorum
Soran+1 yılNereden belli belki olmazdı
Soran+1 yılNasıl yani anlamadım
Soran+1 yılBegenilme konusunda mi?
Soran+1 yılZamana bıraktım yapabileceğim pek bir şey yok gelen destekleyici yorumlar güzeldi
Soran+1 yılSen ne diyorsun bakalım açıklamadın ki?
Soran+1 yılNe yapayım ama elimde değil
Soran+1 yılHemen birgünde nasıl gelişsin
Soran+1 yılBana göre çok da uzun değil niçin bu kadar merak ediyorsun ki boş ver gitsin
Soran+1 yılÖğrenilmiş çaresizlik benimkisi
Soran+1 yılSende mi öyle düşünüyorsun belki de haklısın
Soran+1 yılEvet ilgin ve alakan için teşekkür ederim
Soran+1 yılSıkılmadın mı
Soran+1 yılSeni ekliyorum bir sakıncası yoksa?
Evet şu an herkesin en beğenilen talibisin. Hayırlı olsun. 😅
026 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka?
Soran+1 yılPeki
Soran+1 yılNeden?
Soran+1 yılBende bilmiyorum arkadaş cevrem güzelsin nasıl olmaz diyorlardi ama ümidi kestiler benden😁
Soran+1 yılBu mümkün değil üzgünüm. ne yapıcan beni yaa sonucu değiştiremezsin 😂
Soran+1 yılOrası kesin 😂
Soran+1 yılTabi burada beğenilmediğini söyleyen biri var dalga geç bakalım 😁
Soran+1 yılHmm etkileyici sözler öyle olsun bakalım 😂
Soran+1 yılYani 🤣
Soran+1 yılHahaha alemsin 😂
Soran+1 yılHeyt be 😂 verdiğin morel için teşekkür ederim 🙏😇
Soran+1 yılOlumlu enerji gönderdiğin için teşekkür ederim 👌🏻😊🍀
Soran+1 yılHahaha buna cok ihtiyacım olan anlar var sağol varol. Hayırlı Geceler diliyorum 🍀🦋😇
+1 yılÖyle deme yinede sen kendine illaki vardır seni beğenen biriside ama belki uzaktadır onu bekliyorsun zamanının gelmesini 🌹
00 YorumlaO modda olmadığın için birini bulmakta zorlaniyorsun flört etmeyi dene.
01 Yorumla
Soran+1 yılO modda derken?
- Aşk İlişkileri konusunda 469 cevap paylaştı.
+1 yılSadece dış görünüşün etkili olduğunu düşünmüyorum. Etrafına farkında olmadan kötü enerji veriyor olabilirsin.
00 Yorumla
+1 yılNe güzel temiz ve saf kalmışsın işte daha ne istiyorsun bu devirde senin gibisi zor bulunur birde bu yasinda
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Nadibin dağın altında olsa da sana gelurmiş takma kafana diycem ama takılıyo tabi ister istemez 😏 Hayırlısı olsun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 665 cevap paylaştı.
+1 yılbelki de yaşadığın ortam toplum yapısı buna müsade etmemiştir. yoksa kadınlığını yaşamak senin de hakkın ve olacaktır da
00 Yorumla Sergiler, tiyatrolar, klasik konserler, konferanslar gezin.
Entelektüel ortamlar iyidir.
00 Yorumla
+1 yılMesafeli ve sert görünüme sahip iseniz insanlar çekinebilir
04 Yorumla
Soran+1 yılYani cesaret edemez bir tanesi bile?
- +1 yıl
Cesaret göstergesi olarak algılamamak gerekir bence. Uğraşmak istemezler belki.
Ya da siz ciddi ilişki imajı veriyor iseniz kişiler bunu sezer, "hiç bulaşmamak gerekir" diye de düşünebilirler.
Siz, "kimse beni istemiyor!" Düşüncesinde olup, enerjinizi bu yönde kullanır iseniz kimse istemez. İster düşüncesi ile hayatınıza devam ederseniz kişiye beden diliniz ister istemez ışık yakar diye düşünüyorum.
Soran+1 yılAnlıyorum yorumunuz için teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim ✨
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBenide üzüyor kime elimi uzatsam boş kaldı 🤣ellerim büyük efsane aşki o kadar büyüttüm ki kimse yakışmıyor şimdi
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBelkide sana açılacak cesareti kendilerinde bulamamışlardır bilemezsin
02 Yorumla
Soran+1 yılAma bazı insanlara cok kolay açılıyor insanlar bu bana gelince mi böyle oluyor
- +1 yıl
Genelleme yapma sen veya ben fark etmez
Aşk İlişkileri konusunda 721 cevap paylaştı. Çevre etkisi olsa gerek... sıkma canını hayırlısı olsun...
Ama takip etmeni isterim ki tanışalım olmaz mı ne dersin?01 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılsen kendin istemiyorsun kızlar 30dan sonra daha güzel oluyor ama farkına varmıyorlar. kendini üze üze psikolojini de bozuyorsun. çık spor yap kilo almamaya calıs yeter.
02 Yorumla
Soran+1 yıl49 kiloyum kilo almayan cinstenim. Dış görüntü olarak çevremde insanlar iyisin deselerde inanasım gelmiyor bu yüzden
Cevap sahibi+1 yılben de bi bakiyim veya dıs cevren degil tanımadıklarına sorcaksın
+1 yılfiziğin güzel değildir erkeklere mesafelisindir cinselliği sevmiyorsundur iç ve dış giyiminde özensizsin dir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Kendini anlatmışın işte görüneceğin ortamlarda olmadığın sürece şu anki yaşadığın durum oluşur.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılGörmeden birsey diyemem belki dış görünüş değildir sorun sizde de olabilir.
04 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani?
- +1 yıl
Sorun sosyal olmaman olabilir sürekli evde olman veya sosyal medya da gezmemenden olabilir yahut herkesi tersleyen bi kişiliğe sahip olabilirsin. Seni tanımıyorum ama bunlar başlıca sebep fotoğrafın olsa daha net birsey diyebilirim
Soran+1 yılSuanki durumlardan kaynaklı sosyal bir ortamım yok. Ama arkadaşlarımdan duydugum senden çekiniyorduk ama senn çok canayakinmissin diyorlar bunu nasil yapiyorum bilmiyorum elimden geldikce canayakinim nasıl soğuk görüntümü değistirebilirim
- +1 yıl
Seni tanımadığım icin birsey diyemem bundan öteye gidemem tanışmak istersen senin hakkında fikir sahibi olup daha fazla yardımcı olabilirim
+1 yılBence sen kendinle dış dünya arasına duvar örmüşsün. Yoksa normal şartlarda Türkiye’de nefes alsan yetiyor ilgi görmen için
00 Yorumla
+1 yılSenin gibisini arıyorum ben neden karşıma çıkmıyor önemli olan dış görünüş değildir bana kalırsa iç güzellik daha iyi olur
00 Yorumla
+1 yılboş ver belki de sevgilin olsa öldürüldün. Böylesi daha iyi de olabilir belki
01 Yorumla
Soran+1 yılBelki de
Evet asırlardır bu böyle herkes görünüşe bakıyor kimse karaktere falan bakmıyor hikaye yani.
02 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız
+1 yılkarakterin iyi değildir uymamıştır herkes illa birini bulcak diye bişi yok
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBen le konusabilirsin ben cok severim olgun kadinlarla konusmak cok iyi anlasiriz
00 Yorumla Dış görünüşün ve duruşun karşıdan bakılınca sert görünüyorsa bu bi etkendir. Kimseyle muhattap olmayan bir yapın varsa bu farklı bir etkendir. Böyle bir sürü etken var, çirkinlik söz konusu değil bence.
01 Yorumla
Soran+1 yılErkekler böyle olunca cesaret ediyor mu yani?
+1 yılGiyimde ozgurlukte insanin kendinde biter istediginizi yapip yapmamak tercihinizdir
00 Yorumladüzgün kızları genelde görücü usulü isterler
ama ailen kısmetini engellemiş galiba
00 YorumlaEğer yaşı problem etmezseniz tanışabiliriz uygunsanız
00 Yorumla- Devamını Gör (102)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer