Mesaj atmamam gerekiyor ama çok konuşmak istiyorum. Kendimi nasıl tutabilirim?

Uzaktayım diye benimle ilişki istmedi. Çok güzel bi sohbetimiz vardı arkadaş kalalım dedi. Ben hoşlanıyordum ama zamanla geçer diye konulmaya devam ettim. Sonra başka bi kızla flörtleşmeye başladı. Ben kaldıramadığım için konuşmayı bitirmek istediğimi söyledim. O yazınca da direttim yazma dedim. Şimdiyse ben konuşmak istiyorum ama tükürdüğümü yalamak istemiyorum. Ne yapmalıyım?

Mesaj atmamam gerekiyor ama çok konuşmak istiyorum. Kendimi nasıl tutabilirim?
Cevapla