Sürekli konuşmak yani mesajlaşmak isteyen arkadaşım var ama ben sürekli konuşmak istemiyorum. Ne yapmalıyım?

Arkadaşım istiyor ki her dk her gün konuşalım ben nedense her gün nasılsın sorusuna iyiyim demekten sıkıldım 🙄 mesajına cevap veremezsem neredeydin diye soruyor. Ben yazmayınca da vicdanen rahatsız hissediyorum bencilmişim gibi geliyor genelde o yazıyor ama benimde pek yazıp konuşasım yok. Ne yapmalıyım?

Sürekli konuşmak yani mesajlaşmak isteyen arkadaşım var ama ben sürekli konuşmak istemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla