Flörtle iletişimi kesmek için nasıl bir konuşma yapmalıyım?

O çalışıyor ve son zamanlarda da hasta oldu dolayısıyla görüşemedik. Mesajlar bile 5,6 diyalog oluyor saatler içerisinde. Bu iletişimsizlik beni kendisinden duygusal anlamda uzaklaştırdı.

Ona dedim bir şey konuşmamız lazım. Dedi arayayım istersen müsait olunca (çalışıyor şu an) bu konuyu konuşacağım.

Neler demeliyim, nasıl bir konuşma yapmalıyım? Kendisini kırmadan yapmak istiyorum bunu
Flörtle iletişimi kesmek için nasıl bir konuşma yapmalıyım?
Cevapla