30 yaşına gelen ve mesleği doktor, subay savcı olan bir insanın hiç sevgilisinin olmaması neden anormal karşılanıyor?

Ben üniversite yıllarında modellik yaptım yani tipim iyi şu anda polisim ama hiç sevgilim olmadı çünkü karşıma çıkan kadınların hepsinden red yedim. 11 kez red yedim bugüne kadar. Çocukluk arkadaşlarımdan biri çocuk doktoru, biri jandarma özel harekatçı bir diğeri savaş pilotu yani bildiğin F35 A ya biniyor onun da sevgilisi olmadı.

Demek istediğim kadın reddettikten sonra ne olabilir ki...

Bu soruyu sormamın sebebi bugün çok acayip tepkiler almamdan kaynaklanıyor.

30 yaşına gelen ve mesleği doktor, subay savcı olan bir insanın hiç sevgilisinin olmaması neden anormal karşılanıyor?
Cevapla