33 yaşında, çok güzel, yaşından küçük gösteriyor, enerjik, çekici, kültürlü, havalı, evi var ama çalışmıyor, yaşı da var kimse istemez yaştan dolayı 40 gelsin göreceğim onu. Maddi gücüne güveniyor.
3 ay
33 yaşında, çok güzel, yaşından küçük gösteriyor, enerjik, çekici, kültürlü, havalı, evi var ama çalışmıyor, yaşı da var kimse istemez yaştan dolayı 40 gelsin göreceğim onu. Maddi gücüne güveniyor.
O evlenir, sen de bu kafayla b. k gibi arkasından bakarsın😃
ablam 38 yaşında evlendi, eşi o kadar yakışıklı ve centilmen ki.. aynı zamanda adamın da ilk evliliği. Maşallah durumları da baya iyi. Kudurabilirsin yani :)
bahsettiğin adam her şeyin ilkini yaşamış maşallah. Bekar çöpsüz üzüm bir kız neden istesin Allah aşkına? Tek bir ihtimal var, kusursuz bir adam olması ve eski eşi aldattığı için boşamış olması., belli ki öyle de değil. Kim neden başını yaksın? Bekarların köküne kibrit suyu mu döküldü?
valla internet insellerini çok dikkate alma derim. Ben de 33 yaşındayım, nişanlandım. 4 aya düğünüm var. Hayatımı yaşadım bu zamana kadar. Gittim gezdim yurtdışında çalıştım, kenara biriktirdim , canım istediğinde harcadım. Neden evleneyim? Şimdi düzen kurma yaşım geldi ve çok tatlı bekar bir beyefendi ile tanıştım. 10 numara insandır kendisi, aşık oldum. Evleniyoruz
abin de sen de b. k yiyebilirsiniz teşekkürler 😂
Hayır madem evliliği ters dikiş.. ne diye çocuk peydahlar ki insan? Belli ki abin akılsız da.
Onu bari deneyimlemeseydi belki olurdu. Ama hele de çalışıyorsa 33lük kadın niye senin başkasndan peydahladığın çocuğun kahrını çeksin. Kadın cahil mi değil mi, çocuğuna ne kadar eğitim verir tartışılır. Bunun bluğ çağı var ergenliği var, yetişkin haliyle saçma sapan işlere bulaşması var. . Maddi manevi karın ağrısı.. kim neden istesin böyle bir hayatı 😂
Çocuk bile peydahlıyorsan dizini kırıp oturacaksın, kusura bakma. Hayat boyu süren bağ demek çocuk. Ya da çok cahil, zavallı konumda bir kadın bulacak bu yaşlarda, belki o da. O da sevdiğinden evlenmez emin ol.
Bir arkadaşımın böyle bir sevgilisi oldu. Allah korusun o neydi öyle. Çocuğu peydahlamışlar , gerisi anane babaanne ne kadar öğrettiyse. Deccal gibi çocuktu. Allahtan kız kısa sürede uyandı duruma da kendi hak ettiği şekilde bekar bir beyle evlendi. Çok mutlu ♥️
Düşünsene , ilk defa evleniyorsun. Heyecanlısın. Herif bunu yaşamış.
İlk defa anne oluyorsun heyecanlısın. Herif bunu da yaşamış.
Ulan bana sunabileceğin birkaç özel an var zaten dönüm noktası olan. Umumi ortak alan gibisin, ne hayrın kaldı bana 😂 ev arkadaşı gibi 😂
Kızlara hususi öğüdüm : evlenmek için asla acele etmeyin. Bekleyince daha az sıklıkla tanışırsınız olayı yalan :) ben de ablam da tanıştığımız en kaliteli adamlarla evlendik çok mutluyuz. Bırakın evliliği olgunlukla yapın. Erken yaşta anne olmak isteyebilirsiniz buna bir şey diyemem. Ama böyle bir isteğiniz yoksa özellikle, inanın tekmeyi basın korkmayın içinize bir şeyleri sinmiyorsa. Allah’ıma şükrediyorum yatıp kalkıp eskilere tekmeyi bastığım için 😂
Bu soruyu sorarken içinde bir kırgınlık hissediyorum 💔 40 yaş üstü, boşanmış ve çocuklu bir adam olmak seni değersiz yapmaz. Ama 33 yaşındaki bir kadın farklı hayaller kuruyor olabilir 🌿 Belki daha özgür bir ilişki ister, belki çocuk sorumluluğu almak istemez. Maddi güven önemli ama tek başına yetmez 💫 Kadınlar çoğu zaman duygusal bağa, uyuma ve paylaşıma bakar. Kendini yaş üzerinden yargılama. Doğru kişi seni şartlarınla kabul eder ❤️
Cevap
14Cevap
kendi seçimleri,
Yalnız kızı öyle bir anlatmışsın ki baya çekici gibi
Ayrıca bazı kadınlar da evlenme şeyi çok olmuyor
Kendi kendine mutlu oluyorlar
Soruyu 3 defa okudum ne diyo la bu dedim 😃😂
Iliski ister muhtemelende evlilik vs istemez heralde ondan cekiniyor olabilir
Onu bırak abine başka birini alın evlenecek olsa şimdiye evet derdi
Kadinlarin ne oldugunu ögrenmistir uzak duruyordur :D
Kadın istemedi
O kadar kaliteli biri olsa eşi boşanmaz
Onun da yaşı var 4 yıl sonra gorecem
O evlenir merak etme
Ya hangi dünyada hangi yılda yaşıyorsun kızım
O kıza yalvaran en az 10 adam vardır abin gibi sjsjsj
Bana etrafımdaki erkekler 30umdan sonra daha çok ilgi duymaya, ciddi tekliflerle gelmeye başladı.
Ne anlatıyorsun be abla abi
Kimden bahsediyon ve sen
Sana ne len milletin. mının keyfinden?
Ben isterdim cocuklarada annelik ederdimah
seni mi istemiyor?
Senmi istiyorsun?
Ne bu hırs
Ben bosanmadım ama dulum ıstemezlermı benı
Kendileri bilirler
Senin yaş kaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?