Arkadaşlar selam manitamla bildiğiniz farklı dünyaların insaniyiz?

arkadaşlar manitamla sanaldan tanıştık daha iki ay oldu ama çok alıştım sevdim sevildiğimi de hissediyorum ama manitamla yaşam tarzımız çok farklı onlar alkol içen komünist dovmeli partilere giden kızlı erkekli ortamlarda çok fazla bulunan birileri ama benim ailem öyle değil çok olmasada muhafazakar ve ülkücü ne yapmam gerekiyor bilmiyorum kafam çok karışık ve o beni arkadaş ortamına anlatınca aşırı utaniyorum özgüvensiz hissediyorum bir de tanıştırdığını falan düşününce manitami arkadaşlarına rezil edecekmisim gibi hissediyorum kötü hissediyorum

Arkadaşlar selam manitamla bildiğiniz farklı dünyaların insaniyiz?
Cevapla