Çıkmazın içerisindeyim ne yapmalıyım renci de etmeden cevap verin lütfen?

Evli olduğunu bile bile bir adamla yakınlaştım başta herşeyin büyüsüne kapıldım duygusallık yoktu ama sonradan sonraya o adama karşı kıskançlık benimseme duygusu hissetmeye başladım karısıyla mesajlarını konuşmalarıni gördüm yanımdayken ama o halde devam ettim ve en sonunda ne kadar kendime yediremesem de ona karşı duygusal bişeyler hissetmeye başladım oda aynı şekilde ama olacak bişey değil ona vazgeçtigimi söyledim ama o kabul etmedi ne yapmalıyım biliyorum yanlış biliyorum hata ama kalbime söz geçiremiyorum o benim üzerime düştükçe daha çok bu durum ilerliyor gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum artık?

Çıkmazın içerisindeyim ne yapmalıyım renci de etmeden cevap verin lütfen?
Cevapla