Arkadaşlar biraz hassas bir konu lütfen okuyun biraz uzun ama hiç iyi durumda değilim?

Ben bundan yıllar önce aldatıldım aldatıldığım yetmiyomuş gibi bide aldatan kişi tarafından darplandım burnum kırıldı 10 parmağımın 7 si kırıldı boynumda ezilme vardı falan herneyse beni zor da olsa hayata bağlayan biri oldu o olaylardan sonra kimseye güvenim kalmadı herkesten korktum ya aynısını yaşarsam diye şu an ciddi ilişkim var ve beni hayata bağlayan kişi diyebilirim allahın bana hediyesi gibi bişey o ama tramvalarım var hala atlatamadığım anlar var birbirimizi çok seviyoruz ama benim kafamda kurma olaylarım var sevgilimin geçmişinde bazı şeyleri biliyorum o bana çalışıyorum diyor inanmıyorum uyuya kaldım diyor inanmıyorum ve ilişkimize zarar geliyor bu yaptığım şeyler tramvadan kaynaklanıyor olabilr mi ben artık çok yoruldum böyle biri olmaktan

Arkadaşlar biraz hassas bir konu lütfen okuyun biraz uzun ama hiç iyi durumda değilim?
Cevapla