Gerçekten iyi değilim içime kapandım iyiyce dalga geçmek için yazmayın takılırım sözlerinize haberiniz olsun lütfen 🥺?

Konuştuğum çocuk ile aramızda sorun hiç olmadı her şey güzel gidiyordu fakat ailesi beni istemedi zaten benim aile fertleri de sorunluydu hiç çözümü yoktu diye vazgeçtim ben de yolları ayırdım ama çok üzülüyorum imkansızı gördüm erkek tarafı çok önemliydi kız tarafından çok bir taraf olsa bir şekilde savaşılır da erkek tarafı da öyle olunca severek vazgeçtim ama ne bileyim başka bir şey gelmedi elimden güçlüyüm fakat her iki taraf için savaşma gücüm yoktu bu konuda kendime güvenemediğim için vazgeçtim ve "annesi istemeye gitmek istemiyorum istemiyorum o kızı" demiş biliyor musunuz oysa beni öyle tanımıyor da istenmemek ne acı 🥺🥹
Gerçekten iyi değilim içime kapandım iyiyce dalga geçmek için yazmayın takılırım sözlerinize haberiniz olsun lütfen 🥺?
Cevapla