Hiç iyi değilim nolur bana bi akıl verin?

Abim ve yengem iki aydır bizde kalıyor, yeni evli oldukları için hep alttan alıyorum kırmak istemiyorum ama bugün mesela annem bulaşık yıkamamı istedi, ben de tatlımı bitirip yapacağımı söyledim 10 dk sonra falan yengem mutfağa gidip bulaşıkları yıkamak istedi, annemde hayır ben kıza söylemiştim o yapcak diyip de beni herkesin içinde azarladı halbuki yapacaktım zaten yengeme çık ben yaparım annem delirmeden dedim annemde bana saygısızsın dedi, yengem hemen annemi savundu zaten her tartışmada annemin tarafını tutuyor abim de bana sövdü herkes üstüme geldi birden anlamadım niye abimle yıllardır ikiz gibi buyuduk asla kavga etmezdik yengem geldiğinden beri hep bana kötü davranıyor hep kötü sözler söylüyor yengemde bunlar olurken sadece sinsice gülüyor abimin aklına girmiş bana karşı bi çekememezliği var sanki halbuki ben bile kendi evimde onun kadar rahat değilim kimsenin ona zararı yok çok yoruldum artık, herkes ondan yana gibi saatlerdir ağlıyorum, dayanamıyorum artık
Hiç iyi değilim nolur bana bi akıl verin?
Cevapla