Erkek arkadaşımla sürekli tartışıyoruz, ilişkimiz eskisi gibi değil. Bu durumu nasıl düzeltebilirim?

erkek arkadaşımla tanışalı neredeyse beş ilişkimiz başlayalıda 2 sene civarı oldu.. beni ilk tanıdığından beri sevdiğini ilişkimiz başlamadan önce öğrendim ve daha sonrasında bir adım attık, beni hala ilk günki gibi sevdiğine eminim ki ben başlarda ilişki istemeyen ve çokta takmayan birisiydim fakat gün geçtikçe benimde onun gibi duygularım çoğaldı ve dediğim gibi neredeyse iki senelik bir ilişkimiz var bende onu çok seviyorum ikimizinde hisleri karşılıklı her ilişkide olduğu gibi tartışmasız olmaz ama bu son 4 aydır her gün kavga ediyoruz bu kavgalar fındık kabuğunu dahi doldurmayacak konular artık o kadar yoruyoruzki kendimizi ve normalde onceden kavga ettigimizde hemen es geçiyorduk hemen sarılırdık çözerdik çözemezsek bile barışmadan uyumazdık tabi özellikle erkek arkadaşım geceleri uyuyamaz saat başı kalkıp beni arardı uyandırıp barışmak için ama artık o kadar öyle değiliz ve ikimizde o kadar muzdaribizki bu durumdan sürekli neden böyleyiz neden eskisi gibi olamıyoruz diye konuşuyoruz ama ertesi gün yine kavga ediyoruz geceleri barışmayı bırak iki üç gün bile aramız soğuk oluyor aramıyoruz birbirimizi onu tanıdığım kadarıyla sevgisinden çok eminim ve bende onu çok seviyorum ama ne yapsak kavgalarımız dinmiyor bunun sebebi ne olabilir nasıl düzelebilir sanki o kadar tahammülümüz kalmamışki birbirimize ne kadar sevsek bile sevgi bir yere kadar oluyor artık ve bunu ikimizde birbirimize desek bile her gün aynıyız eskisi gibi olamadığımız için çok üzülüyorum ve eski bizi ya da eski onu o kadar özlüyorumki böyle olmamıza dayanamıyorum ayrı kalsak olmaz ama beraberkende bir türlü düzene sokamıyoruz ne yapabiliriz
Erkek arkadaşımla sürekli tartışıyoruz, ilişkimiz eskisi gibi değil. Bu durumu nasıl düzeltebilirim?
Cevapla