Benim ruh halime bağlı değişiyor. Sadece sevgili olarak düşünmeyin eş dost , arkadaş , aile , sevgili hayatımızdaki herhangi biri olabilir.

Benim ruh halime bağlı değişiyor. Sadece sevgili olarak düşünmeyin eş dost , arkadaş , aile , sevgili hayatımızdaki herhangi biri olabilir.

Selamlar,
Bana göre ikisi de. İnsan genel olarak sevdiğine kıyamam ama bir tık. Onu üzmekten ve kalbini kırmaktan imtina eder. Ona göre davranır, sözlerine dikkat eder ve kendini çeker. Fakat yine de en çok sevdiğine kızar, yaptıklarına üzülür ve ona gönül koyar. Sevgi içinde birçok duyguyu barındırır.
Rica ederim
Yanlışı varsa kızarım Onur türlü bişey olduysa kıyamam
Kız boş ver ben hep nazik oldum bir şey kazanmadım
Oda doğru be erkeklerin kökü kurusun
Erkekler için soylemedim genel
Cevap
11Cevap
Sevdiğine kıyamaz
İnsanın nazı sevdiğine daha çok geçer onun için bazen kırabiliyor istemedende olsa ama sonradan düşününce keşke diyor...
İste dusununce hiç tepkisiz kalması daha kötü umursamıyor gibi
Haklısın tepkisiz kalması umursamadığını gösterir seven umursayan insan tepki gösterir... ama bazende karşısındakini kırmamak için sessiz kalabiliyor...
Evet hem kırmamak için hemde kırılınca anlamak istemeyene anlatamam deyip susuyor
Haklısın karşısındaki anlamayacak kapasitedeyse ondanda susabilir anlatsada birlşey değişmez bazen...
en çok sevdiğine kızar, aynı zamanda kıyamaz
İkiside olmaz ki
anne ve babanı gözlemle
Genelde annem kızar babam susar ikisi farklilar işte
Hiçbir insan gerçekten sevdiği bir insana kıyamaz
donemsel psikolojik sorun yaşiyorsa farketmeden kırdıysa
“Gerçekten seven” dönemsel bir psikolojik sorun yaşıyorsa bile bunu yansıtmaması gerektiğinin bilincindedir. Ha yaparsa özür dilemesi gerektiğinin sorumluluğunu da alır ☺️
Doğru bencede seven kırmaz
Ben en çok, en çok sevdiğime kızıyorum kırıyorum..
Yanlış yapıyorsun
sevdiğine kıyamaz. Hiçbir insan gerçekten sevdiği bir insana kıyamaz. seviyorsa
İnsan sevdiğine kıyamaz
Önce kızar sonra kıyamaz üzülür
Kıyamaz
Kızmaz mı yanı
Kızarda severde
Bana kızmasınlar
Kıyamaz
Kıyarsa
Kızdığı için mi pişan olur do kişiyi tanıdığı için mi
Kızdığı için mi pişman olur yoksa niye tanıdım böyle birini hayatıma niye aldım diye mi pişman olur
Aslinda ikisi de...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar