AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
Kendine yazık ediyosun, seni hak eden yoksa da yalnız yaşa
Kendime yazık ettiğim kesin ama oldu bi kere ve onu seviyorum sadece mutlu huzurlu olmak istiyorum, bu yüzden evlendim itilip kakılmak için değil ki
Sana değer vermeyeni sevemezsin, seversen özsaygısını yitirmiş bi mazoşiste dönüşürsün
Araya çocuk girmeden hemen boşanma davasını açıyorsun tabi bunun öncesinde ailenle konuşman gerek
Aileme açamam her şey yolunda gibi davranıyorum çünkü zaten onlar sorun olacağından eminler ve öğrendikleri gibi kendileri beni oraya göndermez
Bir zahmet göndermesinler seni istemeyen biriyle berabersin şu an
Fazla yuzlemissin bu ne böyle eğer anlattığın gibiysen, sende sal biraz bazı şeyler karşılıklıdır
Adam çok yanlış yapıyor nankörlük resmen. Daha 1 ayda böyle olmamalı
Mutlu etmek ile köle olmak arasında ince çizgi var. Adamın suyunu bile kendin götürüyorsun bence bu hoş değil. Kendisini bebek ya da annesisin gibi hissedebilir.
Boşan kız. Hiç zaman kaybetme. Muhtemelen birileri onu bir iki yerde övmüştür o da elimi sallasam ellisi düşüncesindedir. Boşan da sudan çıkmış balığa dönsün
İş yerinde bir tuhaflık var ordayken özellikle bana kötü davranıyor telefonda da oraya gittiğimde de. Herkes duysun diye göstere göstere kötü davranıyor. Ordan biri mi var diye şüpheleniyorum ama bulamıyorum bir kanıt
Bu evlilik kopmuş artık zorlayarak kendi huzurunu kaçırırsın
bence bu kadar verici taraf olmayan kaçan kovalanır hesabı eşiniz sizden kaçıyor.. hayatınızı ona endekslemişsiniz önce bu tavrınızı bırakın.. fedakarlık yapmayın kendiniz için yaşayın. borsayı bırakın işinize devam edin normal standart yemekler yapın herkesin yaptığı gibi.. soru sormadıkça konuşmayın bir süre sessiz kalın bakın sizi nasıl da o kovalamaya başlayacak...
Köprüyü geçene kadar ayıya dayı demiş boşan gitsin hiç uğraşma
sevmiyor duygusu yok sana karşı saygısızlık da yapıyor ise evde bırak çek git
Tam benim hayalim kadın bende borsacıyım trade atardım öyle biriyle evli olsam😀
Böyle kadın el üstünde tutulmalı..
Nerde buldun böyle avam birini be kızım. 🤦🏻♂️
Üzülüyorum nereden buluyorsunuz böylelerini.. ask değil menfaat evliliği yaptım diyeceksin
Boşan kardeşim bir itin kölesi olacigina bir yiğit bul kendine kraliçe ol.
Afedersiniz de s*lak mısınız ayrılacaksın napacaksın soruyor birde
hemen bırak zerre bı dk kaybetme hic deymez boylesıne
Arpasi fazla gelmiş. Böyle bir insan olduğunu bile bile evlenmen de oldukça ilginç
valla yaşantı senin mutluluk ve huzuru bulamıyorsan ona göre davranmalısın.
Boşan her şeyi yapmışsın, erkekleri memnun etmek çok zor
Bence boşan bu özellikler ile hemen birini bulursun
Nasıl insanlar var. Herkes senin gibi bir eş ararken yaptığına bak. Neden tahammül etmek zorundasın ki. Ayrıl da kıymetini anlasın
Yeni evlendik, ailem istemediği halde ev eşyalarına kadar her şeyi aldı ben mutlu olayım diye, en son senin kararım kızım dediler, onlara da mahcup olmak istemiyorum ben ona güveniyorum değişti dedim, amcam da bana güvenerek babamları ikna etti. Hepsini hayal kırıklığına uğratmış olurum.
Yorumları okuduktan sonra gizliye aldım... bak fedakarlık yapan sensin, değerli olan sensin, o değil... narsist bir kişiliği var ve sende takılmış kalmışsın ona.. o kadar üzülüyorum ki böyle hanımları duyunca. Ben de evde herseyi yapmama rağmen eşime beğendiremiyorum. Çok yoruldum... Sen herşeyi fazlasıyla yapıyorsun, hem ev işi, hem öz bakım hem maddi. Bu adam daha ne istiyor. Lütfen takıntından kurtul ve bırak bu adamı. Ailen sana kucak açar. Her insan hata yapabilir unutma. Hayat bu şekilde geçmez
Kaldıraçtan vip gruplardan biyere üyemisin. 2 3 günde bir o kazancı sağlamakta kolay değil
Değilim ben grafikleri iyi analiz ediyorum evlenmeden önce de ailem için yapıyordum bu işi
İnsanlar neden anlayışsız anlamıyorum. Evlilikte hep bir taraf eksik. Tam olup denk gelen çok az.. bence uzatmayın. Daha gençsiniz... o kadar işin içinde gece de grafiklerle uğraşmak çok zor. Sizin gibisi az ve zor bulunur. Siz değerlisiniz bunu unutmayın ve kimseye yapmayın, kölesi olmayın
Teşekkür ederim, her insanda olduğu gibi bi yere ait hissetme isteği var içimde sanırım
Bir yere ait hissetme anlıyorum ama o yer burası değil inan... senin şu saydıklarının onda birini yapmayıp erkeği peşinden sürükleyen birsürü kadın var.. bir de iş arkadaşlarının yanında sana bağırmış. Bu ne terbiyesizlik
Neden bu tip insanlar onlara değer verecek insanlarla karşılaşamıyor ki😔
Evet o telefonda da yapıyor bunu orada kime neyi kanıtlamaya çalıştığını anlamaya çalışıyorum
Ne iş yapıyor? Ya herşeyi sen yapıyorsun bu adamdaki ego ne böyle
bir firmada departman yöneticisi egosu doğuştan geliyor spesifik bir nedeni yok
Nasıl böyle bir adamı çok seviyorsun
Birde kaldıraç işini nasıl öğrendin? 3 kazanılsa, 5 kaybediliyor. Yerimde sayıyorum 😀
Sen çok güzel sadakatli saygılı bir insansın seni kaybettiği için onun üzülmesi gerekiyor
Bence o seni kullaniyor onun durumu senden kötü oldugu icin senin paranda Bas baya gözü var Umarim o sülükten kurtulursun
Kimleeeerrr kimlerlee beraber oluyor kendimi bildim bileli bu kanun böyle değişmicek heraldee bu yaptıklarını bana yapcan var ya ahhh ulan kadere bakk kadere baakk 😃
Öyle deme o da tanıştığımızda öyle diyordu senin gibi birini daha erken tanısaydım neler olurdu inanamıyorum gerçek olduğuna her açıdan kusursuzsun nasıl evlenmedin sen vs vs vs diye ama sonra alışıp beğenmemeye başlıyor insanlar nankör
Valla insanları bilmem de ben değilim nankör falan laflarımın hep arkasındayım
Senin bedenini merak ettiği için evlenmiş ona ulaşınca da umduğunu bulamamış ya da umduğuna ulaşmış insanlar yedisinde neyse yetmişinde odur demisler insanlar değişmezler
Otur konuş madem benle evlenmek istedin şimdi niye böyle davranıyorsun sevmiyor musun sevmiyorsan niye evlendin de
Mesele beden değil ki evlilikte her şey var ki görüntüm de standartların üzerinde ona nasıl baktığıma şaşırıyordu
Borsada kazandıgınız haram paradan oluyor hep bunlar
Böyle biriyle evlenmeniz için kafanıza silah dayanmış olması gerekiyor. Siz kendi kendine yetebilen biriyken ona neden muhtaçsınız ki sizi sevmeyen biriyle neden devam edesiniz ki?
Evlenmeden önce evlilik sözleşmesi yaptıysanız mal paylaşımı konusunda direk boşanın. Beyefendinin sizinle aile olma planları yok belli ki.
yapmadık evet aile olmak böyle bişey değil
Kardeşim değerli bir kalbin var onun için hayatını daha fazla mahvetme ayrıl ve kurtul umuyorum ailen de yanında olacaktır. Bol şans diliyorum 🙏
Neden bu sacma insanla devam etmekte direndigini anlayamadim tam olaraj
Seviyorum..
Bende seni sevdim, senin givi fedakar guzel kadin icin biseyler yapmak istyorum.. Nerdensin
Madem sevmiyor boşanma işlerini başlatmasini söyle. Sana deger vermeyen birini sevme. Yazik sana
Gece borsa mı var bitcoün den se tamam 1 ayda ne oldu dersen erkek milleti seni elde edene kadar Dı her şey oldu bitti bu kadardı
Sevmeyen bir adamın yanında kendini yok etmeye değmez boşa gitsin
Mantıklı düşündüğümde katılıyorum sonuna kadar ama mantıklı olanları uygulayamıyorum onu sevdiğim için
Haddinden fazla değer veriyorsun demekki o buna layık değil şımarıklık yapıyor
Tam olarak bu sanırım
Eşini seviyorsun anlıyorum ama bu durum seni daha çok üzecek. Doğru olan ondan ayrılmak olacak. Ailen belki sitem edecek biz demedik mi gibisinden ama ailen her şekilde yanında olurlar. Daha fazla kendini üzdüğüne değeceğini sanmıyorum. Karar senin yine
Ya bundan erkek olmaz adam olmaz ailenin parası varmış ayrıl şutla
böyle boş insanları da gördükçe çok kızıyorum kusura bakma ama
Ne desek bilmiyorum ki? Karektersiz biri ile evlenmişsiniz.
İnsan muamelesi yapmaman lazım bence, her istediğini yaptığın için şımarmış , it musmelesi yap
o zaman boşanacaksın kendin diyorsun beni sevmiyor diye
Seni sevmiyor gayet açık. Köle gibisin
doğru kabullenmek zor
Aşk evliliği olursa böyle olur
Aşk evliliğinde mutluluk olur diye düşünmüştüm
Aşk gelip geçici bir şey. Fazla sevgi olursa azaladabilir. Dengede olmalı. Aşkta bir anda yükseliyor sevgi sonra zamanla azalıyor. Sevgide bir sıkıntı olmadıkça sabit kalır artar azalır.
Başka biri var muhtemelen
Kanıtlayamıyorum eve giriş çıkış saati normal. Çünkü geriye kalan tek seçenek o. Hiçbir eksiğimiz yok. Hüngür hüngür ağladığımda suratıma bakıp ezik diyor. Bu duygusuzluk ve merhametsizlik sadece sevgisizlikte olur
Yapacak bişey kalmadığında vazgeçmek gerekir.
Paran var niye bu adami cekiyorsun bosan gitsin
Ona lutfetmeyi bırak ve bi iliski terapistine git
İlişkiniz can çekişiyor şuanda 😞
Paran için evlenmiş kesinlikle
Kadir kıymet bilmeyeni sal gitsin
Adam doymuş demek
Karşılıksız sevgiyle yürümez
Sucu kendinde aramamalisin. Yamukluk karsindaki insanda...
Şaka takılıyodur
Hemen boşan, konum at geliyorum ajajsk
terket hemen peşinde koşar çkal
Boşanacaksın zararın neresinden dönersen kar dır
Nazara gelmişsiniz ablam
Boşanmak için neyi bekliyorsun
onun seni hakettiğine inanmıyorum
Daha yolun basinda sevmiyorsa sevmesini bekleme
sevmediğini soyle sende
Ne oldudaaa iki Ayda ysni
Bilmediğim için soruyorum işte, ona da soruyorum. Neyi eksik ya da yanlış yapıyorum söyler misin sorun ne diyorum çirkin miyim kötü müyüm bakımsız mıyım evde bi hareketim mi yanlış oldu da fark etmedim, hayır mükemmelsin hepsinde hiçbir sorun yok hatta ben senin yanında bakımsız çirkin kalıyorum diyor ama aynı davranmaya devam ediyor
Hiç bir sorun yoksa hiç mi farklılık görmüyorsun onda
Görüyorum mesafeli ve soğuk eskisine göre donuklaştı ve görev gibi sanki kocalığı