Merhabalar...
İlişkide bir tarafın konuşmaya devam edip diğer tarafın susması meseleyi çözümsüz kılar. Bence sakince ve empati kurarak çözüme kavuşabilir.
Peki sizler, ilişkide yaşadığınız tartışmayı nasıl tatlıya bağlarsınız?

Merhabalar...
İlişkide bir tarafın konuşmaya devam edip diğer tarafın susması meseleyi çözümsüz kılar. Bence sakince ve empati kurarak çözüme kavuşabilir.
Peki sizler, ilişkide yaşadığınız tartışmayı nasıl tatlıya bağlarsınız?

Genelde sık tartışmalı ilişkilerin sonu hiç iyi bitmiyor. Tecrübeyle sabit olarak şunu söyleyebilirim, o ilişkiyi kökten bitirmek tek çözümdür. Ha ufacık tatlı tatlı tartışmalar varsa eğer taraflar kendi sorunlarını öne sürerek orta yolda buluşabilir. Bazı durumlarda yelkenleri suya indirip hatamızı kabul etmek lazım
Evet bro ben yapmak istemedim ya 😃 doğrusu adminler bunu ön görüp modluğu aldılar, haklılar da
Hiç yapmadığım için aldılar. Zaten çabalasaydım almazlardı bunu biraz ben de istedim
Madem istemiyodun niye oldun @Blondesmann
Hep haklı olan taraf ben olduğum için kolay tatlıya bağlanır. Bir çiçek çikolata tamam dermişim🤣🤣...
Kim hatalıysa o alttan alır özür diler olur biter. Ben haklıysam bir vakko çanta veya vakko şal ya da uzun zamandır istediğim bir saat var 11 tane saatim olsa fena mı olur. Ayy dur ben bir tartışma çıkarayım ama hakli olacağım bir tartışma 🤣🤣🤣🤣
Sinirliysem önce bir süre uzaklaşıp sakinleşmeyi beklerim. Ardından sakince ilişki yaşadığım insana yazarım veya ararım. Sonra eğer kırıldıysam kırıldığık şeyi söyleyip durumları anlatarak orta yolu bulmaya çalışırım ve anlaşmayı sağlarım.
Buna rağmen düzelmiyorsa zaten ortada ağır bir durum vardır..
Dimi 😘❤ bana beni anlat desem kendimi daha iyi tanırım heralde 😄😍
yanlış anlaşılma gibi bi durum varsa ve tartışma bu yüzdense normalde zaten esprili bi kişiyim espriyle karışık durumu tatlıya bağlamaya çalışırım ama bu tek yönlü bu uğraşa dönerse çabalarım da son bulur.
Cevap
5Cevap
Bir hediye, iki çiçek ile gayet tatlıya bağlarım. Bağlarım bağlamasına da ben o tartışmayı iyice harlayıp, kan gövdeyi götürdükten sonra ortalıkta anca öyle tatlıya bağlarım. Kaos candır 🤣🤣🤣
O biliyor nasıl bağladığımı😂 ama sevimlilik yapıyorum özet geçmek gerekirse.
O tatlıya bağlasın muhtemelen kırılan ben olmuşumdur. Sjsj
Neden ve nasıl tartıştığıma göre değişir. eğer karşımda ki laf anlamıyorsa tatlıya bağlamam. hatasını fark etmesini beklerim. ama haksızsam özür diler tatlıya bağlarım
Kimle tartışıyorum ona bağlı😄 normal biriyse sorunu çözmeye çalışırım çözemezsem de onu düpüm halinde bırakırım :)) sevdiğim biriyse yine çözüm odaklı olurum çözemezsek şirinlik yaparım bi şekilde tatlıya bağlanır ☺
sen nasıl çözüyosun acep :))
İyiymiş😄
Onu nasıl sevdiğimi söyleyerek: Sevdiğime soğuk yap (a) mam, özür dilemem gerekmese bile özür dileyip onu nasıl sevdiğimi anlatıp aramızda soğukluk istemediğimi söylerim. Tartışmalarımızı tatlıya bağlamak için böyle, ötesinde benim için tatlıya bağlanacak bir durum olmaz.
Umrumda olmayan biriyse tatlıya bağlamam. Umrumda olan biriyse sonra özeleştiri yaparım. Haksiz olduğum konular varsa hatamı kabullenip tatlıya bağlamaya çalışırım. Yok haklıysam bırakırım öyle kalsın. Kimse umrumda değil ya genel olarak 😜😀😀
Genelde haklı olan taraf oluyorum karsı taraf tatlıya baglıyo Kırılan ben olmusumdur
Ben önce sakinleşmeyi beklerim sonra oturup konuşmayı tercih ederim. O an olayın üzerine gitmek tarafların birbirini anlamamasını sağlıyor. Ama bariz bir kırgınlığım varsa karşı taraftan bir gönül alma da beklerim.
Ben her şeyi konuşarak çözmeyi tercih ediyorum. Karşı taraf susmayı tercih ettiğinde elimden daha fazlası gelmez. Herkes tercihlerini in sonucuna katlanır
Sakinlesince partnerime bir kahve hazırlayarak konuşma ortamı kurarım.
Abartmayarak, uzatma, kafa agritma diyerek 😅 aman bir sarilmak yeterli bence.
Bilmiyorum şeytan tüyüyle sanırım biraz otomatik bağlanıyor ahs
Azıcık sinirimin geçmesini beklerim sonra konuşup çözmeye çalışırım.
Karşımdaki haklılık yarışına girdiği an hiç bir şekilde çözume kavuşmaz 😬
Yanii
her tercih bir vazgeçiştir.
Ben ya dudağına yapışırım ya da susarım.
Dudağına yapışırım😅😅😅😜
Bir çiçek gönderirim aksam beraber yatarım
Nasl tatlıya bağlarm
Ona tatlı yaparak
çözüm 48 saat konuşmamak diyolar
Koşarak kucağına atlar ve dudağına yapışırım
Tartışmam ben
O an uzak dururum. Sakinleşince ararım ya da buluşurum. Efendı efendı konusurum
Kesinlikle. Öfke anında karar vermek , tartışıp olayları büyütmeye gerek yok Musti
ilişkiyi bitirerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?