Benim muhabbetim tıkanmaz o kadar da iddaalıyım. Ne konuşsam ki diye düşünmem çünkü bir şekilde altından girer üstünden çıkar o sohbeti devam ettiririm. Tabii modumdaysam eğer. Modumda değilsem zaten hiç girişmem sohbet muhabbet işlerine
Ya bizim mesafe ilişkisiydi böyle olunca çoğu konu bitiyor 😂 Sürekli ayni şeyleri konuşmaya başladık günaydın napıyosun naptın nerdesin günün nasıldı vs hep aynı döngü bu yüzden bitti 😂😂😂
Nasıl desem bizim ki çok farklı bir ilişkiydi sevmediğini biliyordum ama alışmıştı bir ilişkisi daha mesafe ilişkisiymiş ve aldatılmış 4 yılın sonunda bu yüzden kimseyi sevemiyordu güvenemiyordu. Sevmediğini bildiğim halde 7 ay kadar devam ettik ama tabi bu 7 ayda hem alıştı hem sevmeye başladı öyle ki ailesi bilirdi beni. bir hata demeyeyim de yaptığım bir şeyden dolayı ve bu konuşmama durumundan dolayı terk etti gitti. Ama özlediğini biliyorum da işte gururundan gelemiyor. bir hikaye atıp "elbet bir gün buluşacağız bu böyle yarım kalmayacak" yazsa sen ne düşünürdün? Ve bu hikayeden 10 gün sonra sen aynı şeyi yazıp paylaşsan ve akşamında o tekrar aynısını paylaşsa. Tesadüf mü derdin? 😕