İlişkide muhabbetin ilerlememesi yardımm

Arkadaşlar uzun bir aradan sonra bir kızla buluşup biraz sohbet muhabbet edelim dedik. Aslında bu işi hazırlayanda kızın kendisi oldu yani bana karşı hislerinden eminim. Neyse buluştuk oturduk biyerde başladık muhabbet etmeye ama okadar çok sıkıldım ki yani bitsede gitsek moduna girdim.Kızda bunun farkına vardı ve hadi gidelim artık falan dedi. Eve gidince biraz düşündüm acaba bendemi bir sıkıntı var uzun süredir bir kızla flört etmediğimdenmi tutuk kaldım diye ama kızdanda çok hoşlanmadığımı ve elektrik alma olayının olmadığına kanaat getirdim.

Kıza mantık çerçevesinde bakarsak eş olabilecek bir profili var ama bence güzel ya da tatlı değil ve ilgilenemedim sadece onu kırmamak adına bir kahve ikram ettim

Sizce sorun nedir yaa bir yorum yapın lütfen...
Sıkıntı sende
Kız güzel değilse normaldir bu durum
Ne aradığını bilmiyosun sen
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İlişkide muhabbetin ilerlememesi yardımm
Cevapla