Arkadaşlar uzun bir aradan sonra bir kızla buluşup biraz sohbet muhabbet edelim dedik. Aslında bu işi hazırlayanda kızın kendisi oldu yani bana karşı hislerinden eminim. Neyse buluştuk oturduk biyerde başladık muhabbet etmeye ama okadar çok sıkıldım ki yani bitsede gitsek moduna girdim.Kızda bunun farkına vardı ve hadi gidelim artık falan dedi. Eve gidince biraz düşündüm acaba bendemi bir sıkıntı var uzun süredir bir kızla flört etmediğimdenmi tutuk kaldım diye ama kızdanda çok hoşlanmadığımı ve elektrik alma olayının olmadığına kanaat getirdim.
Kıza mantık çerçevesinde bakarsak eş olabilecek bir profili var ama bence güzel ya da tatlı değil ve ilgilenemedim sadece onu kırmamak adına bir kahve ikram ettim
Sizce sorun nedir yaa bir yorum yapın lütfen...
Kıza mantık çerçevesinde bakarsak eş olabilecek bir profili var ama bence güzel ya da tatlı değil ve ilgilenemedim sadece onu kırmamak adına bir kahve ikram ettim
Sizce sorun nedir yaa bir yorum yapın lütfen...
Sıkıntı sende
Kız güzel değilse normaldir bu durum
Ne aradığını bilmiyosun sen
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar