Bütün çiftler, evliler, en mutlu olanları bile çatışma yaşarlar illa bir tartışma olur, iki insanın bir araya geldiği bütün ilişkilerde (karı-koca, anne-çocuk, kardeş, arkadaş)
Peki bu durumlar da ne yapılmalı nasıl davranılmalı?
Eş/Sevgili ile tartışma çıkınca ne yapılmalı nasıl davranılmalıdır? Tartışma şekli, ilişkinin kaderini belirler mi?
Konu, sorun ne ise konuşularak gerekirse tartışılarak halledilmeli. Halledilmeyen her sorun daha sonradan katlayarak daha da aşılmaz bi hal alır ki kadınlar biriktirmek konusunda oldukça yetenekli. Öncelikle gerçekten karşındakini anlamaya çalışarak dinlemeli sonra da konusarak cözüme ulaştırılmalı konu.
Tartisma tabikide iliskinin kaderini belirler. Bu yüzden tartismada en önemli tavir kendisine ve karsisindakine olan saygisink korumaktir. Saygi gittigi an iste orda iliskide biter. Tartisirken eger ben veya karsimdaki farketmez cok sinirliyse konusabilecek durumda degilse birisinden biri mutlaka konuyu kapatip sonra bu konu hakkinda konusmayi teklif etmeli. Tartisma olabilir ama bu tartisma bagiris cagirisdan ibaret olmaya basladiysa birde araya saygisizlik girdiyse orda durulmalidir. Swviyeli bi sekilde fikirlerini ortaya koyabilmeli ve en büyük sartlardan biride dinleyebilmektir. Zaten cogu tartismalarda dinlemedigimizden dolayisiylada karsimizdakini anlayamamaktan kaynaklaniyor.
Tartışmayı bitirmenin en iyi yolu konuşmaktır. Bağırmak, küsmek, dövmek, sövmek, tehdit, ayrılmak... bunlar geçici çözüm. Sakinlik olusunca güzelce konuşmak en iyisidir. Yani kalıcı çözümdür. Tek şart var. İki tarafta eleştiriye açık olmalıdır.
Ya o zman herkes sinirli olur ağzına geleni söyler veya vurur falan alttan almak laızm ama hep aynı kişini alttan almamalı. susmalı herkes sakinleşince güzellikle konuşup tartışılmalı bence...
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eş/Sevgili ile tartışma çıkınca ne yapılmalı nasıl davranılmalıdır? Tartışma şekli, ilişkinin kaderini belirler mi?