Sevgililerimle hep bu konuda problem yaşıyorum bir şekilde konu oraya geliyor ve arabam mesleğim gözlerine batıyor sen zaten beni kendine yakıştıramadın , sana layık değilim diyip sorun çıkarıyorlar. Bunu aşamıyorum. Ki ben öyle bir davranış da sergilemiyorum. Erkekler neden bunu kompleks yapıyorsunuz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKadınlar maskulen erkeklerden erkekler de dişil enerjisi yüksek kadınlardan hoşlanır. Konunun statü ile o kadar da alakası yok. Toplum kadına kendinden daha yüksek statulu biriyle olmasını erkeğe kendinden düşük statüde bir kadınla olmasını söylüyor. Bu toplumun dayattığı birsey sadece, kişilerin kendi içgüdüleri ile olan bir şey değil.
Bir kadın eğer maskulen özelliklere sahip ise kendinden düşük statüde bir erkekle olmak isteyebilir. Keza erkek de dişil enerjisi yüksek olsa bile kendinden yüksek statüde kadını o kadar sorun etmez.
Buradaki asıl sorun şu. Erkekler birbirlerini kolay para ve statü sahibi olma konusunda çok kıskanıyor. Eniştesi ile miras paylaşmak istemeyen erkekler hala çoğunlukta mesela. Haliyle erkekler de aslında karı parası yiyor diye tepki çekmemek için kendilerinden yüksek statüde kadınlarla olmak istemiyorlar.
Aynı şekilde kadınlar da kendilerinden daha düşük statüde bir erkekle evlendikleri zaman toplum o kadını değeri düşmüş biri olarak görüyor. Doktor olmuş ama ala ala garsonun biri almış kim bilir ne kusuru var belki de bir ayıbı var ki kendi dengi erkekler onu istemedi diye düşünenler çok.
Erkekte durum ne peki? Garson adam ama doktor kadın bu adamı seçti. Acaba ne özelliği var diyerek onlar da bu adamı ayartmaya kalktılar mi al sana boşanmayla sonuçlanan evlilikler...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. HAYIR istemiyoruz "."
Neden isteyelim ki? Maddi durumu erkekten daha üstün olan Türk kadını erkeği "ADAM"yerine koymaz saygı duymaz birgün mutlaka PARA İÇİN SATAR (!)
bunu her erkek bilir bu ülkede (!) bilmeyenlerde beyinnsiz MALdır bunu bilmemenin cezasını ergeç görürler öğrenirler. Kimse yaratılışın doğasına karşı çıkıp kendi kafasına göre kurallar belirleyemez (!) bu , tüm gücüyle hızla akan bi nehirde akış yönünün tersine doğru ZORLA yüzmeye benziyor.. bugün günümüzde modern medeni kapitalist dinsiz şehir hayatında aynen bu yapılıyor. Erkek erkektir , kadın kadındır.. ama artık bunuda tersine çevirmeye çalışıyorlar (Küreselciler denilen dünya çapındaki tarikat) Eskiden dünya çapında sağ sol savaşı vardı bu bilerek ayarlanmış bir dengeydi + - iyi kötü gibi.. şuanda artan insan nüfusunu TIRPANLAMAK için KADIN - ERKEK savaşı çıkartılmaya çalışılıyor dünya çapında. Bunu çoğu zekası düşük MAL göremiyor :-) görselerde anlayamıyorlar.. belli bir zamandan beri sürekli TEK TARAFLI OLARAK KADINLARA DESTEK VERİLİYOR tüm dünya çapında (Bunu Küreselciler yapıyorlar bilerek ve isteyerek) .. artık TVde reklamlarda sürekli KADINLAR pohpohlanıyor gazlanıyor övülüyor, kadınlar şöyle kadınlar böyle reklamlar yapılıyor.. ve dahada ilginci artık reklamlarda sürekli kız çocukları gösteriliyor "ERKEK ÇOCUKLAR YOK?" sürekli propagandalar yapılıyor "güvendemiymiş annesinin kızı" vs gibi tuhaf cinsiyet işaret edip propaganda yapan planlı reklamlar gösteriliyor ve bunlar BİLEREK İSTEYEREK yapılıyor. Erkekleri 2. plana alındılar günümüzdeki yeni dünya düzeni yolunda. Etraf gözlemlendiğinde Küreselcilerin Masonlardan çok daha büyük bir organizasyon tarikat olduğu ve bütün büyük şirketlerin yöneticilerini yönlendirdiğini görüyoruz.(Logoları GÖZ işaretidir, etrafta GÖZ işareti olan her şey olanların sembolü , Masonların Üçgendi.) Küreselcilerin film kanalı Net flix'tede sürekli kadın süper kahramanların ön planda olduğu , kadınların erkekleri (Aciz gösterip) kurtardığı vs vs filmler bilerek ve isteyerek çekiliyor gösteriliyor vs vs.. Küreselcilerin gazıyla kadınlara artık iş hayatında daha çok fırsat ve maddi imkanları BOL işler sunuluyor , ERKEKLER İŞSİZ ya da hakettikleri maddi imkanlara sahip işleri bulamıyorla. Maddi durumu kadından düşük olan erkek yaratılış doğası gereği kendisini eksik hissediyor ve bu büyük bir psikolojik TRAVMAYA sebep oluyor ama bunu anlayacak zekaa çoğu kadında YOK onlar şu an keyiflerine bakıyor KÜRESELCİLERİN dünya çapında projesi sayesinde erkeklerin üzerine basarak hızla yükseliyorlar iş hayatında kariyerde vs vs? Erkeklere TVde sabahtan akşama kadar hakaretler ediliyor "sappık , taciizci , kattill" vs vs bunların hepsi bilerek ve isteyerek yaptırılıyor.. Cinayet haberleri çıkıyor erkeklerde öldürülüyor ama erkekler YOK ARTIK? dünyada hiç erkek ölmüyormuş gibi kadın öldürüldü , kadın öldürüldü , kadın öldürüldü haberleri yapılıyor bilerek ve isteyerek.. bu KÜRESELCİLER'in dünya çapında projesi ve Türkiyedede uygulanıyor. Konu çok uzamasın özetle = Küreselciler tek taraflı olarak erkekleri kadınlara EZDİRİYORLAR. Bunun snucunda doğal denge bozulduğu için artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Artık aile kurmak isteyen değil kariyer yapıp BOL PARA kazanmak isteyen (bazılarının deyimiyle kendi ayaklarının üstünde durup erkeğe ihtiyaç duymayan TİPLER türediler ve bunu övüne övüne anlatıyorlar kendi bindikleri dalı kesiyorlar) Bu durum aslında bir KIZILDERİLİNİN SÖYLEDİĞİ şu örneğe benziyor : "Son ırmak kuruduğunda , son ağaç yok olduğunda , son balık öldüğünde beyaz adam/kadın paranın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak" evet ama ozamanda iş işten zaten geçmiş olacak.. Bütün bu yapılanlar artan dünya nüfusunun azalması , kadın ve erkeğin düny açapında arasının açılması için düşünülmüş bir ŞEYTAN projesi.. Küreselcilerde bir Şeytan tarikatı. Şaka değil GERÇEK. Medyada İnternette dijital dünyada gördüğümüz çoğu ünlü çoğu büyük şirketin sahibi patron dev firmalrın sahipleri hepsi para ve güç için bu Küreselciler tarikatına hizmet ediyorlar.. şaka değil (!) tekrar yazayım. Logoları "GÖZ" işareti ve etrafta artık sürekli o gözü "Deccalın gözünü" göreceksiniz bol bol.12 Yorumla- +1 yıl
Tebrikler Emre Bey. Herkesin çok net gördüğü ama işine geldiği için rahatsız olmadığı bütün gerçekleri anlatmışsınız. Kadın istihdamı diye diye bütün kadınları evlerinden çıkarıp sokakları doldurdular. Bankalara gidin bir güvenlik belki bir de kel göbekli müdür erkek geri kalanı süslü püslü kadınlar. Şirketler dekolteli, taytlı, mini etekli kadınlar ile dolu. Daha zeki oldukları için değil göze hitap ettikleri için ve abaza yöneticilerin tercihleri. Kalabalık şirketler aşk yuvasına döndü kimse evli bekar takmıyor. Aldatmalar normallesti. Aile olayı hak getire. Toplum baskısından evlen çocuk yap boşan bakıcı tut. Sen gecelerden gecelere aşktan aşka koş. Vs vs vs vs vs vs
Keske birisi bana denk gelse çok şanslı ama kocan anlamıyor böyle birseyleri kendi yapsa ayaklarının üzerine dursa benim. bir yanlışımı söylese ben bunun ile gurur duyalım
20 Yorumla
+1 yılÇoğu erkek kadının kendisine ihtiyaç duymasını ister, bundan tatmin olur.
829 Yorumla- +1 yıl
Ya boş yapmayın siz mesela 20 bin tl kazanan bir kadın olsanız gidip de 5.500 tl kazanan erkeğe bakar mısınız? Bakmazsınız. Erkekler para yemez kadınlar gibi. Evet bize ihtiyaç duyun muhtaç olun istiyoruz çünkü statü hipergami diye bir şey var sanki parasız erkek çıksa karşınıza yüzüne mı bakacaksiniz adamın
- +1 yıl
@Mizojinist03 Soran bakmış işte, arada abartılı bir şey yok ama karşıdaki kişi kompleksli, bırakın allaseniz.
- +1 yıl
@AltınYaprakS demek ki sevgilisinin hoşuna gitmeyen davranışları olmuştur
- +1 yıl
@Mizojinist03 Olabilir belki kızın bir şey demesinden etkileniyordur ya da başka insanların. İyi de koca adam, başkasının lafına bakmamalı.
- +1 yıl
@112tm evet şerefsiz oldukları için 10 bin alıyor diyelim geriye cebinde 5 bin kaldı kadın para istese bayram harçlığı veriyor. Kadınlar canavarlaştıysa bunlar yüzden. Böyle erkekler aldatılmayı hak ediyor
- +1 yıl
@112tm terbiyesiz babandır her erkeği bir kaseye koymayın ben aldatıldım 2 kez ama kalkıpta her kadını bacım kaşar görmüyorum mesala kimse kimseden üstün değildir belki para ya da zenginlik olarak üstün olabilirsiniz ya da öyle sanabilirsiniz ama ALLAH katında heppimizde eşitizdir
- +1 yıl
@Yengeçüstüterazi inşallah hergün aldatılırsınız
- +1 yıl
- +1 yıl
@Adem23 bi şerefsjzde benim başımda var. Kendine muhtaç olmamı istiyor. Erkeklerin hepsi aynı b0k. Kim ne derse desin gerçek budur. Ben sana şöyle beddua edeyim Allah seni öyleçduruma düşürsünki kadınların 5 kuruşuna muhtaç ol. Karşına çıkan her kadın seni parasıyla kukla gibi oynatsın. Allah elindeki avcundaki parayı alsın, beş parasız kal, kalda karılara muhtaç ol. Bizim yaşadıklarımızı fazla fazla yaşa. Kadın seni parasız olduğun için hep aşağılasın. Parasız olduğun için ömür boyu aşağılan amin. O zaman anlarsın bizleri.
@Yengeçüstüterazi haklısın canım. Verdikleri harçlığı dilenci kabul etmez. Bile bile yapıyorlar, bizleri ezik görüyorlar. İnsallah eşimde beş barasız kalır, zenginliğinin hayrını hiç görmesin, allah beni öyle zengin yapsınki, bana maddi yönden muhtaç olsun , aminnnnn - +1 yıl
@112tm Arkadaşlar biraz sakin olur musunuz? bu kadar bedduaya kin gütmeye gerek yok bunu ne parayla nede cinsiyetle alakası var. Tamamen karakter meselesi hepimiz kötü şeyler yaşadık orası kesin bu sadece karşımıza çıkan insanın karakteri ile alakalı başka bir şey değil. Bana kalırsa herkes kendi parasını kazansın kariyerini yapsın kimse kimseye muhtaç olmasın
- +1 yıl
@Mehmet314 iyi güzel konuşuyonda , başındaki şeref yoksunu , evlenirken çalışmana gerek yok ben zenginim vs.. dedi. Nerden bilirdim ilerde beni aşağılayacağını, çocuktaçolunca çalışmam daha zor oldu. Dilenciye para verir gibi harçlık koyuyor eve, bağırıncada param yok diyor, yalan söylüyor cebini kurcaladım demet demet lastikli. adam zengin. Böylelerine gel geberince rahmet oku, şimdi beddua etme. Benim şeref yoksunu kocam gibi çoook erkek var etrafımda. eşleri hep şikayetçi. kusura bakmada benim için erkeklerin hepsi aynı b0k
- +1 yıl
@112tm ben sinir oldum arkadaş nasıl bir karaktersizmiş seninki de bir erkeğin çocuklarından ailesinden başka sorumluluğu olabilir mi şu hayatta. Keşke bir meslek bir zanaat sahibi olmadan evlenmeseydin. Bana göre her kadın kendi ayakları üstünde durmayı öğrenmeden evlenmemeli. Üzüldüm sadece senin adına diyecek başka birşeyim yok :/
- +1 yıl
@Mehmet314 anlam veremiyorum şu sisteme bak. Ekonomik özgürlüğü hepimiz savunuyoruz ama e
Kadınlar erkeklerin zulmünden korunmak için okurlar aileleride o yüzden okutur onları. Düşünsene evlenip koynuna gireceğin erkeğin zulmünden korunmak için senelerce okuyup saçlarını yolup sınavlara giriyorsun bütün bu stresi o ezmesin diye yapıyorsun aslında bu mücadeleyi gelecekte evleneceğin erkeğe karşı veriyorsun vermeye mecbur bırakılıyorsun yine aslında uğruna bu kadar sınav acısını göze aldığın kişiyle evleniyorsun aslında o kadar stresi çekmenin sebebide onun zulmünden korkman. Ekonomik özgürlüğünüz olmadan evlenmeyin diyenlerede şunu söyliyim. Bir yılan düşünün hergün önüne sevdiği mamayı koyduğunuz için onu yemekten sizi sokmaya fırsat bulamıyor aslında mama olmasa sizi sokacak mama olduğundan sizi sokmaması yılanı iyi yapmaz sizide güvende tutmaz. - +1 yıl
@Mehmet314 sen bile bile fırsatı olsa seni sokacak fırsatı olmadığı için sesini çıkaramayan yılanla aynı yerde kalırmısın? İşte kadınlara ekonomik özgürlüğünüz olsun öyle evlenin derken bile yılanla yaşayın paranız için saygı duysun paranız için sokmasın yani fırsat bulamazsın ama yılan zaten yılan yılanın sıfatı değişmez
- +1 yıl
@Yengeçüstüterazi Şuna ne dersin peki? mama vermedin yılana diyelim seni soktu sende çeker gider yılanın yanında durmazsın nede olsa maman var değil mi o yılana muhtaç değilsin
- +1 yıl
@Mehmet314 orası ayrı. Ekonomik özgürlüğü destekliyorum dedim zaten. Benim konumdan farklı bir yere saptırdın
- +1 yıl
@Yengeçüstüterazi hayır saptırmadım tam olarak aksine dediklerini destekliyorum burdaki asıl meselemiz erkeklerin kadınlara yaptıkları zulüm. Ekonomik özgürlüğü olan parasını yiyebileceği bir kadını sokmuyorlar eğer sokarlarsa yılan gibi çekip gidebileceğini de biliyorlar. maalesef eğitimsiz cahil kesimde bu böyle. Erkekler küçüklükten beri babalarından mafya töre dizilerinden hep şiddete meyilli yetiştiriliyor. Anneleri köle gibi hizmet ettiği için tüm ev halkına ilerideki eşlerini de öyle görüyorlar. burada değiştiremeyeceğimiz bir kafa yapısı var. Gelecek nesiller belki farklı olurlar. Konumuza gelirsek şimdiki kızlarımızn yapması gereken bir erkeği yeterince tanımadan zor şartlar altında nasıl davrandığını görmeden şiddete meyilli olup olmadığını anlamadan ciddi bir yola girmemeleri gerektiğidir.
- +1 yıl
@Yengeçüstüterazi sana katılmadığım tek bir nokta var Okumak ekonomik özgürlük kazanmak sadece erkeğin zulmünden kaçmak için değildir. Hayatta hepimiz kendimiz için yaşıyoruz. Ekonomik özgürlüğün olursa evlenmek zorunda değilsin yurt dışına mı gimek istedin tatilin var paran var git. Motorsiklet tutkunumusun gerekirse kredi çek maaşını aldıkça ödersin. Marmarise bodruma tatile mi gitmek istedin git. sana kim dur diyecek. Hepmizin hayalleri arzuları var. Bunu başarmak için Okumak para kazanmak neredeyse şart. Bunları yaparkende kafana uyacak adam akıllı bir partner bulursan da senden iyisi yok. Çünkü okumuş hür bir kadın, kendisi gibi şiddete meyilli olmayan kültürlü adam akıllı birine illaki denk gelir
- +1 yıl
@Mehmet314 soruda ne diyor Erkekler kendilerinden daha iyi konumda olan tadınları istemezmi. Konu erkek kadın ilişkisi. Hayatta kalmak için elbette çalışmak lazım. Ama çalışamayan kadınları, ya da çalışmak isteyipte izin vermeyen kocaların yaptıkları pislik davranışları konuşuyoruz. Sen konuyu saptırıyorsun. Erkekler kadınları her konuda eziklemeye çalışan pislik yaratıklardır. Nalet olsun
- +1 yıl
@Yengeçüstüterazi ben saten 2 kez aldatıldım sen kendine bak
- +1 yıl
@112tm ozaman tüm kadınlarda kaşar bacım benim gözümde öylese sende dahil ha şunu söyleyeyim şeytanların bedduası kabul olsaydı dünyada müslüman kalmazdı dişi şeytanlar sizi hem istediğin kadar zoruna gitsin dediklerimi ablamda kabul ediyor bana hak veriyor sizin gibi kadınlar kendilerini yüksekte görsün peşimden koşan çok diye sevinme iktisat derki fiyat düşünce talep artar
- +1 yıl
@Adem23 ne içiyon anam sen kafan dumanlı. Anladım 2 kez aldatılmışın, zordur kandırılmak.2 kez bide ,1 kez de değil.2 defa aldatılan erkek sensin, kendine sormadınmı , bu 2 . be.🤔Sende bir problem var. Bence sen burada millete sarana kadar, kendini bi yokla, burada bile insanlar senden nefret etti.
📌Bak kardeşim, sen kendini şöyleee bir incele. Bu kadar insan senden neden nefret ediyor.🧐🧐🧐🧐 bize kızacağına kendine kız, sıkıntı sende , farkında değilsin. Yorumum bitmiştir. - +1 yıl
@112tm bak hanfendi ister kadın yuksek kazansın ister erkek omrumda değil siz tüm erkeklere laf söylerseniz bende cevap veriririm bazı erkekler deseydiniz tamam üzerime alınmazdım ama siz tüm erkekleri bir ediyorsunuz bakın sizle tartışmıycam gerekde yok her insan bir değildir kadınlar candır evet sizin başınızda size kötü davranan erkek vardır ama kötüyse bende kötü değilim tüm erkek demek yerine bazı erkek deyin
- +1 yıl
@Mehmet314 aynen vallah bunlarla baş eilmez bunlarla Allah baş ede
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
69
Cevap
136Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılGenel olarak Türk erkekleri istemiyor kendinden güçlü bir kadını.
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir kadin olarak şunu söylüyorum. Erkege güç yakışıyor. Erkek yaratilis geregi zaten guclu. Ve bizim kadin olarak yaradilisimizda guc unsuru var. Cunku kadin dogurgan ve hem kendini hemde cocuklarinin hayati için erkegin her açidan guclu olmasini önemser.
Mesela kadin kendinden yuksek bir statusu olan erkege bir sey demez, sorun etmez bundan gurur duyar. Erkekte de guc bende olmali algisi var. Yine erkege bahsedilen bu.
Erkek kadina gore fiziksel olarak zaten guclu ve bazi konularda yine gucunu göstermek, asagida kalmak istememesi dogal.
Ozellikle bizim gibi toplumlarda erkegin yuceltilip kadinin ezildigi,2. planda kaldigi toplumlarda bunu daha net görürsünüz. Erkek bizim ulkede kadinin altinda hicbir sekilde kalmak istemez, rahatsiz hisseder cogunlukla. Kodumuzda, hepimizin yetiştirilmesinde bu var.
toplum da erkeği kadindan ustun gormek istiyor bazi kadinlarda kendisinden altta olan erkek istemiyor. Bizim ulkede tıp okumus, universitede asistan olmuş kızın satis danismani bir erkekle evlendigini goremezsiniz cok cok nadirdir.
Bu kiz icin en az eşi doktor olmali akademisyen olmasa bile. Kadinlar da istemiyor çoğunlukla kendisinden düşük erkek. Ben ogretmen olaninda en dusuk ogretmenle evlendigini gördüm. Gidip oyle memur bile kesmiyor bunlari. Illa ya denk olacak ogretmen olacak ya da avukat, doktor vs falan. Lisedeki almanya öğretmenimin eşi avukattı.
Yani bu sadece toplumda degil. Kadinlarda yaninda statusu guclu erkek istiyor. Kendinden asagi olmasini istemeyen kadinlarda cok. Kendisine yakistirmiyor. Ben o kadar okudum şimdi okumamisla olmaz, garsonla falan olmaz yani diyen kadinlarda var. Toplumda der bunu.
Bu yuzden denge önemli. Ciftler birbirinin altinda cok kalmamali. Bu tabi turkiye icin gecerli. Yoksa avrupada bir doktor garsonla da evleniyor, duygular ortak olduktan sonra onemsenmiyor bunlar. Ama turkiyede evliliklerde aileler evlendigi gibi mesleklerde evleniyor. O yuzden bizim ülkede ya denge olacak ya da erkek kadından biraz daha statu ve kazanc sahibi olacak. Yoksa yürümesi zor.
11 Yorumla- +1 yıl
Beni özelden ekler misin yazdıklarini beğendim. Yeniyim burada mantıklı yprum yapan birilerine ihtiuacım var
Hem kültürel, hem ekonomik, hem de kişilik olarak gelişmemiş kişi önümüze bir çok kompleks, özgüven sorununu karşımıza getirebilir. Ataerkil toplum olarak binlerce yıldır kadının erkeğin gölgesinde kaldığını düşünürsek dengeyi kuramayan çoğu ilişki ayrılık ile sonuçlanır. Kadının ekonomik ya da kültürel baskınlığı varsa olağandır ayrılık. neden çünkü kadın her hangi bir gücü görmek ister bu maddi olur kültürel olur ruhsal olur ama mutlaka olmalı bunların her birinde kadın daha baskın ise ilişki uzun soluklu olmaz. Kadının üreme nedeni güçlü bir erkek den olmalı buda mutlaka bir etkenle desteklenmeli erkek gibi her dişiden tohumlarımı saçayım kafası ile yürümez. Kısaca ekonomik yönden zayıf ise kültürel kişisel olgunluk gösteren biri olmalı bu senin zenginliğin onun için bir şey ifade etmez bunu öne sürersen o olgunluk da biri de zaten senle olmayı tercih etmez saygılar...
10 YorumlaBaşta paralı diye severler ama sonra kendilerine yediremezler çünkü otoriteyi kontrol edemezler sen istediğin zaman ondan ayrılabilir durumdasin ona muhtaç değilsin diye bi korkuya kapılırlar. Bunu yenmek içinde elinden geleni yaparlar seni işinden hayatından uzaklaştırır kendine muhtaç hale getirir sonra kendi parasiyla yetinmeni ister. Bende ayni şeyi yaşadım yaşıyorumda. Sonra millettin dilinde para avcısı kendine yama aratan oluyoruz. Tamda bunu istiyorlar belkide. Erkekler kendilerini çevresindw zengin göstermek için bu yöntemi seçiyorlar. Yanindaki kız arkadaşı ondan aşağıda olmalıki onun farkı ortaya çıksın. Her erkek için geçerli değil ama geneli bizim turk halkı böyledir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılAynen istemiyorlar, bu sadece erkekler için değil kadınlar içinde geçerli - tek fark erkek ulaşamayacağini bildiğinden vazgecebilir ama kadın ulaşabilirim böyle birini hak ediyorum diyerek vazgeçmez. Normalde herkes dengine layikdir bence. Tabi ki erkeğin düzgün bir işi vs. olmalı sonucta aile gecindirecek ama zenginlerin peşindeki kizlara anlam veremiyorum mesela. Senin durumundada erkek gurur yapar ben bu kadar bile olamıyorum diye. Benim lise mezunu eski sevgilim ben üniversiteye gidiyorum diye mesela kendini hep düşük görürdü veya insanlar ona gülerdi bu kız kör mü sana niye bakıyor diye böylelikle kompleks yapardı ama sorun şu ki bu sinirini sürekli beni aşağlayarak veya ezerek giderirdi. Zaten eski dememde ordan geliyor sanırım. Bidaha böyle bi erkekle olmadım zaten. Davul bile dengi dengine diye boşuna dememişler biraz havalı ve şimarık gelebilir dediklerim ama hayal dünyasında yaşamıyoruz.
016 Yorumla- +1 yıl
Haklısın sonuna kadar okudum. Bence de öyle ben fakirim sevgilimde fakir olmalı :D
- +1 yıl
@DuygusalSertMAN denge önemli
- +1 yıl
var mı dengeli sevgilin
- +1 yıl
@DuygusalSertMAN ihtiyac duymuyorum
- +1 yıl
neden ki
- +1 yıl
@DuygusalSertMAN pişman ediyorlar insani
- +1 yıl
:) denemekde fayda var
- +1 yıl
@DuygusalSertMAN dene dene nereye kadar hep pismanlik dolu anacim
- +1 yıl
doğruyu bulana kadar :)
- +1 yıl
Haklısın yazdıklarını okudum doğru söylüyorsun. Arkadaş olarak ekledim özelden bisey sorabilir miyim sana
- +1 yıl
Tabi ki
- +1 yıl
ahahahha pardon ya daha uykumu alamamışım :D çok güldüm ya başkası yazmış
- +1 yıl
@Geologicalengineer bana mi? tabi buyur sor yollamamissin sanirim ama
- +1 yıl
@DuygusalSertMAN ahahaha sende takip at madem
- +1 yıl
attım :D
- +1 yıl
Yazcaktım ama mesaj gönderilmiyor sanırım 😔
Aşk İlişkileri konusunda 704 cevap paylaştı. yok aslında bir kesim buna takmaz hatta hoşuna gider, hem güzel hem de maddi durumu iyi bir kız arkadaşım var diye, hem de bütün maddi yük üstüme binmeyecek diye sevinir. valla eskiden erkekler kız arkadaşları maddi olarak bağlı olsun her şeyi kendisinde görsün istermiş , şimdi bu hayat şartlarında eğitimli iş sahibi erkek tam tersine karısı da maddi destek versin istiyor , maddi yük tek kendisinde olsun istemiyor. eğer böyle hissediyorsan ya kompleksli insanları buluyorsun, farklı yaşam tarzları olan erkekleri buluyorsundur arada zıtlık oluşuyordur , veya davranışlarını gözden geçirmen gerekebilir.
01 Yorumla- +1 yıl
Erkekler neden bu kadar degisti eskiden yüzleri kızarırdı simdi utanmadan söyleyebiliyorlar. Bu arada ekledim seni☺️
Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Ben iradeli , kendine güvenen ve etrafına söz geçirebilen , aldığı kararları uygulayan ve aynı zamanda keyifli vakit geçirebilen kadın taraftarıyım.
Sana denk gelenler kompleks sahibi ve hayata henüz hazir olamayan tiplermiş. Onların meslek seçiminde dikkarli ol.110 Yorumla
Soran+1 yılBence de :)
Soran+1 yılBen yönetici, onlarda memur mühendis falan dı
Soran+1 yılanladım 32
Soran+1 yılKarışık dedim ya statü takıntım yok her insanla anlaşırım ve bunu sorun etmem çıkarken mesleğine kazancına bakmam
Soran+1 yılhissettiriyorum zaten ama karşımdakiler takıntılı bence
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılÇok çok güzel bir soru sormuşsunuz, tebrik ediyorum sizi. Eğer erkeğin maddi gücü ve maddi varlığı sizinki ile eşit değilse maalesef bu gibi sorunlar daima çıkar. Eziliyor çünkü veya bi gün gelir karşı taraf ezebilir korkusu olabilir. Bu aslında çok çok rahatsız edici bir konu , para ve varlıkla , karşındaki kişiye duyulan saygıyı birbirinden ayırmak gerekli. Yani kısacası kazancını , parayı , malını mülkünü hazmetmek gerekiyor..
10 Yorumla Evet istemiyorlar. Aslında kadını istiyorlar da beraberinde getireceği konumu , konforu istemiyorlar. Eski sevgilim bana bunu ayrılırken itiraf etti sonunda ( henüz mezun bile olmamıştım oysa ki..) : ''İşe başlayacaksın çalışacaksın , bende olmayan her şey sende olacak ve benim kıymetimi hiç anlamayacaksın'' dedi. Onlarlayken içinde bulunduğumuz mutluluğun , konforun sebebini bizim o olanaklara sahip olmamamız sanıyorlar. Ve kıymet bilmenin tek yolunun da yine onlarda olmayan bir şeye sahip olmayışımızdan geçtiğini zannediyorlar. Üzücü.. Bi o kadar da acınası...
12 Yorumla- +1 yıl
Maalesef.
- +1 yıl
Haklıyız ama bu konuda sen şimdi para pul güç sahibi olunca o adamı ya aldatcan ya da terk etcen
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Denk gelmememişsinizdir, her zaman bir kadının daha çok para kazanması ve kendini ilerletmesi mükemmel bir şey, sonuçta sevgilisi ile veya eşi ortak olacak ve beraber paylaşılacak. Bu durumun altında yatan sebeplerden bir tanesi eğitim ve modern yaşam. Özgüveni sorunu olan bir insana, denk gelirseniz sorun olur.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Erkekler bilinç altında kadınların onlara itaat etmesini bekler.. meslek, maddiyat ya da statü farkı varsa kıskançlıklarla seni baskılayıp kısıtlayarak senin ondan üstün olmamanı sağlamaya çalışıyor. Bu her erkek için değil ama kendini ezik hisseden ve bunu kompleks haline getiren kişiler yapıyor genelde.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Ben yapmıyorum, aksine bunu çok çekici buluyorum. Özgüvenle alakalı. Ben zaten istediğim mesleği yapıyorum, evet olmak istediğim yerde değilim henüz ama olmak için çalışıyorum. Başarılı kariyerli bi kadınla olmak benim için önemli. Tabii kadın sorun etmeyecekse
10 Yorumla
+1 yılİstemiyor çünkü ataerkil bir toplumda yaşıyoruz kadın laf etmese bile kadının etrafındakiler devamlı "sen ondan daha iyisin, niye onunlasın ki" diyip kızın kafasını karıştıracak. Hiçbir erkek bunu istemez. Fakat tam tersi olduğu zaman erkek asla bunu kadının suratına vurmaz.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Kim ne derse desin bu ülkede sınıf ayrımını iliklerimize kadar hissediyoruz. Çok güzel insanlar var tabi ki bu toplumda ancak alışılagelmiş böylesine tabuyu yıkabilen kadınlar pek nadir. Birey olduktan sonra gerisinin önemi yok bizce ama şu da bir gerçek ki ekonomik refahın düzeyi insanın gelişiminde önemli rol oynuyor. Şu var bir de çoğu erkek özgür kadından korkuyor bu daha bi olası sebep bence zaten. Koşulsuz anne sevgisi ile yetiştiğimiz için güvensiziz biraz bu konuda...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar acımasızdır bu konuda. Takmam diyorsunuz, ama birçok kadın alttan alta işleyip erkek üzerinde otorite kuruyor bunu kullanarak. Hatta bir kavga anında hiç çekinmeden silah olarak bile kullanıyorlar. Erkeği yetersiz hissettirme konusunda müthiş vuruşlar yapıyorlar bu durumu kullanarak.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet benim de vardı öyle hatta benden geciniyordu kendine bakamayacak kadar acizdi saçma sapan bahaneler üretirdi çalışmamak için çok hoşuna giderdi paramı yemek ama sonra zoruna gitti arkadaşları çevresi tanımadığı insanlar işi statüsü nasıl geçindiği hakkında cevaplar verimiyordu ben zengin değilim normal işte çalışan normal biriyim sonra çevre edinemedi beni suçlamaya sebep göstermeye başladı arkadaşlarım onu küçümsüyormuş ama bunu kendi arkadaşları ve bazen de direkt kendi yapardı zaten
00 Yorumla
+1 yılBence çoğu erkek bunu istemiyor. Kendilerinden daha iyi durumda olan kadının yanında düşük yani ezik olduklarını düşünüyorlar. Ama bazı erkekler de tam tersi, kadının parası varsa eğer o kadını kaçırmamaya çalışıyorlar
00 YorumlaBen kendi adıma konuşayım bana göre hayatıma girecekyada girmiş kadının konumu benim nezdimde hiç bir önemi yok hic bir kadın benim karsıma geçip yukardan üst perdeden davranamaz bakamaz isterse profesör olsun hiç önemi yok benim yanımda sadece ve sadece bir kadındır ya da benim kadınımdır sevgilimdir diğer türlü müsade etmem böbürlenmesine üst tabakadan davranmasına
10 Yorumla
+1 yılTabi kişiye göre değişir ama benim hoşuma gider.
Hiçbir kadın kocasının eline bakmamalı. Ekonomik özgürlüğü olmalı.
Çünkü benim kadın atalarım devlet yönetti, savaştı, ok attı.
Türk geleneklerinde de bu söylenir.
Ama kadının şımarıp ezmeye çalışması bu hissiyatı öldürüyor maâlesef, farkında olmadan bile eziyor da olabilirsiniz buradan böyle konuşması garip oluyor çünkü sizi tanımıyor ve bilmiyorum. Siz ezmediğinizi sanıyorken belki eziyorsunuz ya da partneriniz çok canım olabilir. Çok fazla değişken olduğu için bu kadar yardımcı olabiliyorum.00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 408 cevap paylaştı. Böyle bir eşim olması halinde gurur duyacağım kadındır, eştir. Erkeğin daha fazla kazanması gerektiğine inanan sığırlar çoğunlukta diye bunun doğru olduğunu nereden çıkarıyorsunuz? Evlilik dediğiniz şey iki bireysel hayatı tek bir ortak noktada buluşturabilmektir. Bu yeterince zorken bir de insanların egolarıyla uğraşıyoruz. Zaten daha fazla kazanıyor diye bunu yüzünüze vuruyorsa siz o kişiyle değil o kişinin egosu ile evleniyorsunuzdur.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 786 cevap paylaştı.
+1 yılErkek kadından hep bir adım önde olmak ister doğası gereği. Hatta birkaç adım. Yoksa ezik hisseder. Rekabet ortamı hisseder. Eşitlik veya üstünlük rekabeti doğurur. Yarış gerektirir. Oysa erkek için eş, rakip değil huzurlu bir liman olmalıdır. Falan filan…
00 Yorumla İki nedeni vardır. Ya ilerleyen zamanlarda bunu onun kafasına kakacağını düşünüyordur ya da hep "erkek kadına bakmalı, erkek güçlü olmalı" gibi bir düşünceyle yaklaşıyor olabilir sana. İkisinde de bir değersizlik suçluluk duygusu hissediyor olabilirler.
Problem sende değil problem onun kafasındaki güçlü erkek ve güçlü kadın imajının çarpıtılmış olmasında
00 Yorumla
+1 yılEvet ezebilecekleri kadınları isterler eşlerine para verirken elleri titrer yatarken benim hakkım der ama utanmadan. Geçenlerde kadının biri bir soru sordu çalışmıyor ev hanımı kocası 14 binmi ne alıyor ama 3-4 bin her ay annesine veriyor felan diye bir şey demişti o kızın sorusuna yapılan yorumları okudum özellikle erkeklerin yorumlarını okudum bir kısmı şöyle demiş senin maaşın yoksa sen konuşamazsın sen karışamazsın vs. Söyledikleri şeye bak işte bu sebeplerden ötürü kadınlar hırslanıyor iş hayatına atılıyor daha çok göreceksiniz kadın patronları pis cimriler.
03 Yorumla- +1 yıl
Erkekler ezilmemek için güçlü kadın istemez ezmek için güçsüz kadın ister yani kendisine yapılmasını istemediği birşeyi başka bir insan evladına yaparak o insanın hayatını karartır.
- +1 yıl
Bir ev hanımı onu istiyorum dediğinde şunu istiyorum dediğinde dikkat ediyorum da niye o kadın çalışmıyor diye senin maaşın yok kendini layıkmı görüyorsun diyorlar öyle kadınlara. Sonrada bu erkekler orada burada kadınlat para peşinde koşuyor bilmem ne utanmadan orada burada kadınların namusuna laf uzatırlar.
- +1 yıl
Bak bu cümleyle bile ezerler ben çalışmak istiyorum ama her kadın çalışmak zorundamı? Çalışmayan kadınların önüne bayram harçlığı gibi para fırlatırlar ama o kadın çalışsa veya işe başlasa onun parasında hak iddia ederler işte bunada kadın izin vermemeli bu toplumum erkeklerinin çok büyük bir kısmı şrfsz. Karımın parasıyla benim param ortam senin benimmi var derler ama kadın çalışmasa kadına şunu der karnın doyuyormu doyuyor neyin peşindesin? Hani para ortaktı?
+1 yılNe alaka öyle bir durumda mı var hayattır bu para nedirki önemli olan sizlersiniz boyle şeyler boş iş parası yüksek veya daha altta diye yorumlamayın kısmet ikinizndir az çok yoktur fikrim riski veren size veriyor herkesin riski farklı bereketi farklı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 469 cevap paylaştı.
+1 yılToplumsal değer yargıları bazı erkeği böyle davranmaya itiyor. Erkek kazanır erkek öder erkek yapar düşünceleri o erkekleri baskı altına alıyor ve bunu takıntı haline getiriyorlar. Özellikle erkek özgüven eksikliği yaşıyorsa bunu daha da çok sorun yapıyor. İkna edilmesi zor maalesef.
00 Yorumla
+1 yılNeden paralı kadın istemeyelim
Öyle diyenkeri de anlıyorum şöyle bir görüş var kadınlar güç ister sana karşı erkeksi gelenekten korkuyorlar ve paranla onları ezme ihtimalinden korkuyorlar
Mesela zengin kadınla fakir evliliğini hiç duymadim
00 YorumlaBenim için aksine daha iyi keşke öyle sevgilim eşim olsa kendi ayakları üstünde duran kimseye eyvallahı olmayan delikanlı aklı selim kadınlar çok hoşuma gidiyor düşünsene evlenip onunla çocuğun oluyor yetiştirildiği çocuğun bile hayata bakışı farklı olur ya da yarın bir gün ölüp gitsem bir kaza sonucu tek başına hayatını iademe ettirecek gözüm arkada kalmayacak bence çok güzel bir şey güçlü kadınları her zaman taktir ederim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Bunu bana karşı kullanmadığı, sürekli olarak lafını etmediği ve beni küçümsemediği sürece sorun etmem. Ancak şöyle bir algı da var, erkek kendinden varlıklı bir kadınla beraber olunca bazı kesimlerce parası veya serveti için birlikte olduğu düşünülüyor. Toplum baskısı yüzünden yani.
00 Yorumla
+1 yılGerçekten kompleks yapmayacak hiçbir erkek yok. Parayı kariyeri üstünlük olarak kullandıkları için üstün gördükleri kızlara da yetemeyeceklerinden korkuyorlar
23 Yorumla- +1 yıl
Siz zaten statü olarak kendinizden iyi olan erkek istiyorsunuz bizde tam tersi kadın bize muhtaç olsun bizden az kazansın istiyoruz
- +1 yıl
@Mizojinist03 ezebilmek işinize geliyor çünkü..
- +1 yıl
Siz onu çok iyi yapıyorsunuz merak etme. Erkek düşmanı olmuşsunuz türk kızları olarak
+1 yılİlişkide erkek bu tür şeylerde kadından önde olmalıdır. Böyle ilişkiler daha sağlıklıdır. Sorunun cevabı evet genelde erkekler kötü hisseder.
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Şimdikiler istiyor hep daha iyisi olsun istiyorlar daha güzel daha çalışkan daha zengin bakimli full paket
21 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 64,5b cevap paylaştı.
+1 yılErkeklere asırlar boyunca yüklenen o sorumluluk girdabından çıkmak çok zordur. Bir de zora düşünce kadınların laf sokuşları
14 Yorumla
Soran+1 yılGaliba evet erkek kadına bakmalı mantığı ile hareket edildiği için halen eski kafa düşüncelerden ileri geliyor ama hayat değişti artık eskisi gibi değil evi erkek geçindirmiyor artık eşler birlikte yapıyor bunu değil mi erkeklerin de bu sorumluluk ve herşeyi sırtlanma bilincinden çıkması gerek artık
- +1 yıl
Olmuyor. Sen böyle düşünüyorsun ama yoğun bir kitle bunu yapamayan erkek niye yaşıyor diyor. Aile baskısı da var. Ama karşı tarafa bunu sen kabullendirmen gerekecek
Soran+1 yılBöyle yaptığımda ya da dile getirdiğimde daha da eziyormuşum gibi hissettiriyor bunu davranışıma yapmaya çalışıyorum ama olmuyor
- +1 yıl
O zaman resti çek. İstemiyorsan devam etmeyelim de
Aşk İlişkileri konusunda 397 cevap paylaştı. türk erkeklerinin bir kısmı kompleskli maalesef. kadınların kendınden yaşça, meslek, çevre ve para olarak daha altta olmasından zevk alıyorlar.
10 Yorumla
+1 yılGenelleme yapamayız bu özgüvensiz ve seviyesi düşük erkeklerin yapabileceği bir davranış umarım kendi dengin olan doğru bir insan ile karşılaşırsın
110 Yorumla- +1 yıl
Ne yani asgari ücret kazanan bir erkek avukat doktor mühendis kadına mı aşık olsun? Parası olan parasız olanı ezer
- +1 yıl
Olaya niye böyle bir gözle bakıyorsun onu anlamadım her iki taraf için sorun olmadığı sürece böyle bir ilişkiye imkansız diyemeyiz
- +1 yıl
İşte zaten kadın istemez az kazanan erkeği. 5 500 tl kazanan kadını 20.000 tl kazanan doktor avukat erkek kabul eder ama, tam tersi 5.500 tl kazanan erkeğe 20.000 tl kazanan kadın bakmaz imkanı yok filmlerde bile olmaz öyle iş
- +1 yıl
Boş muhabbete girip birbirimizin canını hiç sıkmayalım ben senin gibi düşünmüyorum saygı duyarım kendi fikrimi ilk başta belirtmiştim zaten
- +1 yıl
İşinize gelmiyor çünkü. Lafa gelince hepiniz karakteri iyi adam gibi adam olsun dersiniz ama icraatte gelince zengin erkek bulursunuz. Hiç boş yapmayın o yüzden bizim amacımız para yemek değil onu siz yaparsınız bize bizden az kazanan kadın lazim
- +1 yıl
Nedir içindeki bu kadın nefreti anlamadım ama peki her şeye hemen yükselme bu kadar sana zarar. Gelmişim kaç yaşına bahsettiğin gibi bir cümle kurduğumu hatırlamıyorum bütün sinirini gelip burada benden de çıkarma ben fikrimi belirttim sen fikrini belirttin saygını korumaya odaklan
- +1 yıl
Kadınlara sinir olmamak elde mı allah aşkına? Erkeklere saygınız yok sevginiz yok havalı egolusunuz
- +1 yıl
Peki
- +1 yıl
Aynen öyle hadi işine bak artık yazma
- +1 yıl
😂😂 Birilerine kızıp gelip bana sardın sanırım ayrıca ilk başta yazıp bu boş fikirlerini sunan sendin iyi bak kendine 😊😊
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılHiçbişeyden anlamayan, cahil, hiçbir yeri gezmemiş görmemiş, çıt kırıldım, prenses tiplerden hoşlanıyor çoğu.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeni çekemiyorlar kendilerinden yüksek olmanı istemiyorlar. Ama öyle iyi erkekler var ki seninle gurur duyarlar umarım seninle gurur duyan seni destekleyen insanlarla karşılarsın. Bu arada mesleğiniz nedir?
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlilik programlarında "beni taşıyabilen" diye kriter sıralayan teyzeler haklıymış. Sümsük erkek çekilmez kendi düzeyin veya daha üstü birileri ile ol. Kültürsüz eğitimsiz biriyle ilerleyen zamanlarda sorun yaşarsın seni de aşağı çeker.
10 YorumlaDemek benim sevdiceğim de bundan dolayı kaçtı ben dememiştim eğitim düzeyimi kendi araştırmıştı 😒bilse bi önemi yok dingil 👊☹️
113 Yorumla- +1 yıl
Ne iş yapıyosun ki? :)
- +1 yıl
Gıda teknikeri diye de bi insanı çok yüksek görüp ayrılınmaz ki ya :) Hani maaş olarak çok yüksek bi geliri olan iş değil o yüzden dedim, kendisi ne iş yapıyodu ki?
- +1 yıl
Ahaha bende lise mezunuyum bende genelde fabrika depo tarzı yerlerde çalıştım. Ama maaş olarak çok bi fark yoktur aranız da ona eminim hatta o kalifiye bi elemansa mesailerle falan, senden fazla bile alabilir 😂😂
- +1 yıl
Tabi ki öyle okumuş olabilirsin ama sen bunu dert etmiyorsan ve kendini yüksekte görmüyosan bi sıkıntı olmaması lazım iliskide. Zaten maaş olarak çok bi fark yokmuş aranız da yani, neyi dert etti tam olarak yani ilerde daha iyi işe girip yüksek maaş almanı falan mı dert etti
- +1 yıl
Sonuçta aldığın maaş belli ama. Belki de bahane etti 😂😂
- +1 yıl
Sktr et ozaman çokta önemli değil sevgili işleri boş işler boş dertler 😀
- +1 yıl
Valla ben 30 yaşındayım oldum olası bu aşk muhabbetlerini dertlerini boş olarak görürüm. Benim için en son şeydir yani aşk için dertlenmek kafaya takmak falan. Biterse bitmiştir hiç öyle kafaya takmam çünkü ona gelene kdr bi ton dert var, gereksiz şeyleri kafaya takmam hiç:)
Bunu bu şekilde düşünen erkekler bencil olur. Tabi sen de eğer gözlerine sokar gibi davranışlarda bulunmuyorsan.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılAslında rahatsız olmamaları gerekir. Sevgilinin eşinin iyi bir yerlere gelip güçlü olması onu mutlu etmeli aslında
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yıl( hepsi değil ) ama kadınların çoğu gücü parayı kaldıramıyor sapıtıyor. bu şekilde bir çok ilişki gözlemledim. sen herkesi kendin gibi düşünme
10 Yorumla
+1 yılErkek egomanyasini hüküm süremeyecek ataerkil yapıya sahip erkekler bunu kabullenemez. Eziklik hissi yasarlar. Oysaki aile olacaksin. 1 1=1 olmasi gerek. Hayatımdaki kadinin güçlü olması bana onur verir
00 YorumlaErkek olarak bunu kompleks yapmıyorum ve benim önceliğim benden daha iyi yerde bir kadınla evlenmek. Aramızda bir sorun olursa "ben ondan daha üstünüm" diyip kimseye ihtiyaç duymadan kendini teselli edebilsin diye. Benim öyle bir derdim yok.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı. Ayrıl ortada sorun kalmaz
Sen buna tahammül etmeye devam edersen duygusal manipuleye devam eder
Diger davranışlarında sorun yoksa devam
Bütün olarak ele al karar ver
Bazi insanlarda huy değişmez00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 317 cevap paylaştı.
+1 yılolsun canım ne olacak. eski kız arkadaşım benden daha iyi durumdaydı. bazen o bazen ben harcardım. o çok pahalı şeyler alırdı özel günlerde. bende daha az pahalı ama naif, şık şeyler alırdım. aslında şu dönemde ne iyi olurdu zengin arkadaş. :)
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Arada uçurum yoksa ben sorun etmem ama aylık geliri benim gelirimin 2 katıysa o zaman sıkıntı herkes dengiyle olmalı bende istemezdim benden çok daha az kazanan bir kadını bu yüzden kadının da beni istemesi saçma gelir
00 Yorumla
+1 yılValla benim için hiç sorun değil, ama tutup da büyüklük taslama yapıyorsa o sıkıntı
11 Yorumla- +1 yıl
Aşağılık kompleksi olan insanlar böyle şeyleri sıkıntı haline getirir
+1 yılSenin ona ihtiyacın olmadıpı gerçeğini kabullenemiyor
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Benim için problem oluşturan bir durum değil konumu yüksek ya da düşük.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 919 cevap paylaştı. erkekler gücü elinde bulundurmayı sever. kompleksli demekki
10 Yorumla
+1 yılErkek kadından üst bir pozisyonda olduğunda kadını ezmez ama kadın ne oldum delisi olduğu için her zaman yüzüne çarpar erkeğin. O yüzden hayır istemezler, haksız da sayılmazlar.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 707 cevap paylaştı. Benim için farketmez, isterse benim patronum bile olabilir.
Ama genellikle kadınlar kendilerinden düşük statülü erkekleri istemiyorlar ya da çekici bulmuyorlar diye biliyorum ben.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 721 cevap paylaştı. Bunu genelde kompleks sahibi kişiler yapar ya ne mutlu başarılı bir eş sevgilin var daha ne istiyorsun gurur duymak varken bunu yapmak saçmalık herşeyden önce başarıyı tebrik etmek gerek...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılHanımefendiler kendilerinden dört beş kat fazla kazanmayan erkeklere selam bile vermezken kendisinden daha iyi konumda olan kadına bakan erkeğin yapabileceği tek şey avucunu yalamak olmaz mı?
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. aşağılılık kompleksi o herkesin kazancı kendine sonucta o senden para almayacak eve ortak harcayacaksınz bunda eğer sen ben senden üstünüm tavrı sergilemezsen sorun cıkmaz diye düşünüyorum
00 Yorumla
+1 yıl2 cümle ile aynı şeyi anlatcam. Hem biz istemeyiz kendimizden üstün kadını hem de kadın istemez kendinden alçak erkeği. Doktor kadın çöpçü adama bakmaz mesela ama doktor adam ev hanımı kadına bakar. Ve çöpçü adam da doktor kadın onu istese bile kendinden üstün olduğu için o kadını tercih etmez.
07 Yorumla- +1 yıl
Aşk varsa bu dediğin tezi çürütür.
- +1 yıl
@bRokeHeaRth_____ ne aşkı ya zengin erkek varken zengin olmayan erkeğe kadın düşmez
- +1 yıl
Zengin kız fakir oğlan ilişkisi olmaz
Yorumla - +1 yıl
Yoo olur
- +1 yıl
@bRokeHeaRth_____ aynen olur. Oluyorsa olun o zaman icraat yapın lafda kalmasın
- +1 yıl
Kullanıcı adın mizojinist ama mizojinstliği yanlış anlamışsın. Zengin olmayan erkeğe kadın düşmez diyerek erkeklere hakaret etmişsin küçük görmüşsün. İşte trdeki feministler nasılsa sende tam tersisin. Beyniniz bu kadar çalışıyor. Şimdi engel
- +1 yıl
@bRokeHeaRth_____ hakaret değil gerçekler
- Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılhersey paralel olmalı.
maalesef bunu yasarsın ve ılerde sorunda olur
egıtım din aıle karıyer statu kazanılan rakam sıyası gorus vs. paralel olmalı arkadas cevrende bıle
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Erkeklerin fıtratında bu vardır. erkeğin kadından daha güçsüz olduğu birlikteliklerde mutlu olması daha zordur. Erkek kadından daha güçlü olmak ister. biraz da kadının rolü büyüktür bu noktada.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. yani doğal bir şey bu. artık sen bunu kırman gerekiyor ki iş devam etsin. yoksa işin sonu ayrılık belli. ya da kendine göre baskasına bakacaksın kanka.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKim istemez maddi durumu iyi birini, karşındaki her kimse büyük bir özgüven sorunu yaşıyor. Ayrıca hangi erkek kompkeks yapıyor anlamıyorum ben hiç kompkeks yapanını görmedim aksine daha fazla para kazanırız diye sevinirler
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle olmuyor işte ilerleyen yaşlarda erkek ben bu kadına yetebilir miyim kafasına giriyor ki saçma kimsenin kimseye yetmesi gerekmiyor o eskiden di kadının çalışmadığı toplum yapısında öyle bir misyonları vardı ama artık yok
- Devamını Gör (145)
Devamını Gör(190)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler kendilerinden daha iyi konumda olan kadınları istemiyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer