Erkekler kendilerinden daha iyi konumda olan kadınları istemiyor mu?

Sevgililerimle hep bu konuda problem yaşıyorum bir şekilde konu oraya geliyor ve arabam mesleğim gözlerine batıyor sen zaten beni kendine yakıştıramadın , sana layık değilim diyip sorun çıkarıyorlar. Bunu aşamıyorum. Ki ben öyle bir davranış da sergilemiyorum. Erkekler neden bunu kompleks yapıyorsunuz?

Erkekler kendilerinden daha iyi konumda olan kadınları istemiyor mu?
Cevapla