3 senelik ilişkim var, başkasından hoşlandım ve aldattım. Ne yapmalıyım?

Rica ediyorum hepsini okuyun lütfen.. öncelikle kendimi hiç iyi hissetmiyorum aile okul vs her şey üstüme gelmiş durumda sevgilimle bir süredir uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz ve ben gittiğim bir mekanda birini beğendim yüz vermediğini sandım ama sonradan arkadasımdan öğrendim ki benimle görüsmek istiyormuş. görüstüm sevgilim beni uyuyor diye biliyordu o sırada sabah 4-5 civarı ben onunlaydım hayat hikayemizi paylaştık çok zor bir hikayesi vardı ben onun yanında olmak da istedim tek bir yakın arkadası dısında kimsesi yoktu ailesi vs. hikayelerimiz de benziyordu ve biz 1 ay bu konu hakkında veya normal sohbet ettik sosyal medya dm den sonra bir daha bulustuk bana farklı bir yaklaşımı dahi olmaması beni inanılmaz mutlu ediyordu ve eski sevgilisi onu aldatmıştı 10 senelik sevgilisi o yüzden yeni yeni atlatmıştı bir şeyleri hayatıma girdiğinden beri her sey değişti diyordu bi ara konusmayı kestik gibi oldu, geçen haftalarda aynı mekana gittim ama o işten çıkmıştı daha iyi miktarlı bir yere ihtiyacı oldugu için. ben de sabaha kadar içtim arkadasımla ve sarhoş olup onu aradım. iyi olmadıgımı farkedip taksiye atlayıp beni aldı evimin adresini söyleyemediğim için kendi evine götürdü ve evde ona ne söyledim hatırlamıyorum konustuk sonra ben onu öptüm biraz yakınlastık napıcam bilmiyorum sevgilimle telefonda konusurken kendimi kötü hissediyorum ona bunu yapamam diyorum çünkü onu çok seviyordum. napıcağımı bilemiyorum yeni tanıstığım bu çocuk da hayatından dolayı belki belki de yeni işinin ağırlığından dolayı benimle pek ilgilenmiyor bu sefer daha çok çıldırıyorum. sevgilimle konusmak bazen iyi geliyor bazen gelmiyor aklım orada kalıyor.. ben bu zamana kadar çok net bir kızdım ve sevgilime aşıktım her şeyi beraber yapardık ama şu an bana ne oldu bilmiyorum yaptığım şey çok saçma günlerdir bir çözüm yolu arıyorum belki bana kaşar diyeniniz belki ors. pu diyeniniz olucak belki de hakediyorum bilmiyorum ama ben hiç mutlu değilim bir karar vermem lazım ve nasıl karar vereceğimi bilmiyorum. sevgilimin annesiyle tanıstım o 3 haftada bir bize geliyor, ablamla yasıyorum ve ablamla çok iyi anlasıyorlar bu düzeni bu güzelliği bozmak da istemiyorum evlilik planlarımız bile vardı ama diğerinde de aklım kaldı acaba iyi mi tek başına napıyor başına bişey geldi mi diye merak ediyorum lütfen güzelce konusarak bana güzel bir çözüm bulun ben yargılanmak değil çözümlenmek kendime gelmek istiyorum neyi seçmeliyim ne yapmalıyım kendim karar veremiyorum. okursanız hepsini çok mutlu olurum..

3 senelik ilişkim var, başkasından hoşlandım ve aldattım. Ne yapmalıyım?
Cevapla