1 yıldır beraber olduğum sevgilim, son 2-3 haftada 4-5 kere benden ayrıldı ve hepsinde geri gelip kendisi yazdı, en ufak tartışmada bile bana yükseliyor "sanane lan, sen kimsin, bıktım senden" diyordu ve ayrılıyordu...2 gece önce ufak bi konu vardı aramızda, hemen bi sinirlendi sanane işte git yat falan dedi, senden önce daha rahattım gibi cümleler kullandı... En sonda ayrılıyorum senden dedi bana, bende saygı duyarım, deniyoruz olmadı falan dedi bende tamam dedim, numarasını silince dün akşam denemek için yazmış, seni çok sevdiğim için falan yazdım diyor, ama affetmen için yazmadım diyor, bende yeter artık oyuncak değilim böyle yapma bana dedim, daha yazmam dedi... Bu sabah tekrar aradı 1 dakika falan konuştuk, sonra görüşürüz dedim yüzüne kapattım... Her olayda kendini haklı görüyor sonrasında pişkin gibi bu hareketleri sergiliyor.. Onu seviyorum ama beni kullanmasını istemiyorum oyuncak gibi oynuyor benimle, bir şey olmamış gibide geliyor anlamadım...
Daha 1 hafta önce 1. yılımızdı ayıptır söylemesi gittim en güzel kolyeyi aldım,3 gün sonra benden ayrıldı ya...
Arkadaşlar ayrılan kızı nasıl ayrıldığına pişman edebilirim, değersiz hissediyorum
Amacı ney?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer