KIZLAR, BU SEVGİLİMİN AMACI NEY NOLUR TAKTİK VERİN?

1 yıldır beraber olduğum sevgilim, son 2-3 haftada 4-5 kere benden ayrıldı ve hepsinde geri gelip kendisi yazdı, en ufak tartışmada bile bana yükseliyor "sanane lan, sen kimsin, bıktım senden" diyordu ve ayrılıyordu...2 gece önce ufak bi konu vardı aramızda, hemen bi sinirlendi sanane işte git yat falan dedi, senden önce daha rahattım gibi cümleler kullandı... En sonda ayrılıyorum senden dedi bana, bende saygı duyarım, deniyoruz olmadı falan dedi bende tamam dedim, numarasını silince dün akşam denemek için yazmış, seni çok sevdiğim için falan yazdım diyor, ama affetmen için yazmadım diyor, bende yeter artık oyuncak değilim böyle yapma bana dedim, daha yazmam dedi... Bu sabah tekrar aradı 1 dakika falan konuştuk, sonra görüşürüz dedim yüzüne kapattım... Her olayda kendini haklı görüyor sonrasında pişkin gibi bu hareketleri sergiliyor.. Onu seviyorum ama beni kullanmasını istemiyorum oyuncak gibi oynuyor benimle, bir şey olmamış gibide geliyor anlamadım...

Daha 1 hafta önce 1. yılımızdı ayıptır söylemesi gittim en güzel kolyeyi aldım,3 gün sonra benden ayrıldı ya...

Arkadaşlar ayrılan kızı nasıl ayrıldığına pişman edebilirim, değersiz hissediyorum

Amacı ney?

KIZLAR, BU SEVGİLİMİN AMACI NEY NOLUR TAKTİK VERİN?
Cevapla