KIZLAR İLİŞKİME TAVSİYE VERİP YORUM YAPAR MISINIZ, DÜŞÜNMEKTEN YORULDUM?

Kızlar merhaba sorum size. Ben 24 yaşında erkeğim,11 aydır devam eden bir ilişkim var, her şeyi beraber yaptık. Birbirimize çok bağlıyız görüyordum ki 3 gün önceye kadar.
Kız arkadaşım yaklaşık 3 hafta önce kendini haklı gördüğü boş bir sebepten dolayı benden ayrıldı ve benim çabalarımla tekrar bir araya geldik.
Bundan 3 gün önce bir eski normal kız arkdaşım mesaj attı bende direkt kız arkadaşıma ss ini attım, ve bana yazan kıza arkadaşım olmasına rağmen cevap vermedim. Oda sanane yaz dedi bende ayıp olur dedim. O da yazmıyorum diye kız arkadaşım benden ayrıldı sonra ben yazdım kız arkadaşıma yapma etme diye. Fakat gururuma yediremeyip daha yazmadım sonra o aradı barışalım diye barıştık.
Benimde başımdan çok şey geçti ben halletmekten yanaydım hep o niye kestirip atıyor her seferinde bunu anlamıyorum.
şu an da ilişkimize devam ediyoruz ama ben biraz huzursuzum, ne yapmalıyım ona değerimi anlaması için, o da hep iyi olalım diyor ama bir olay olsa ayrılıyor hemen ne yapıcağımı şaşırdım. Bir şeyler söyleyin lütfen kızlar...
KIZLAR İLİŞKİME TAVSİYE VERİP YORUM YAPAR MISINIZ, DÜŞÜNMEKTEN YORULDUM?
Cevapla