KIZLAR NEDEN SEVGİLİSİNİN YAPMA DEDİĞİ ŞEYLERİ İNADINA YAPAR?

kısıtlayan bir insan değilim arkadaşlar 2 yıllık ilişkimde bugüne kadar sadece 6 şey istedim kendisinden kendisi saydı bunları hatta.. en son görüşmeni istemiyorum dediğim kişilerle görüştü bende bitirdim.. ciddi bir ilişki yaşıyorduk ikimizde evlenmeyi düşünüyoduk.. ama bugüne kadar yapma dediğim bir tek şeyi bile yapmamış olsa ufakta olsa bir umudum olurdu ama o yapmaya devam etti. yarın öbürgün evlendiğim zaman onun istemediği bişeyi ben yaparsam ya da benim istemediğim bişeyi o yaparsa o ilişki ayrılığa gider zaten diyerek sevdiğim halde bitirdim.. sizce doğru mu yapmışım ve bir kız bunu neden yapar? mantığım almıyor lütfen açıklayın bana..
Doğru yapmışsın.
Yanlış yapmışsın.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
kızlar sizin fikirlerinizi de merak ediyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
%70 %30 yanlış yapmışsın diyen arkadaşlarda yorum eklesin
KIZLAR NEDEN SEVGİLİSİNİN YAPMA DEDİĞİ ŞEYLERİ İNADINA YAPAR?
Cevapla