Sevgilim kıskançlıktan olay çıkardı ayrıldık. Ama çok ısrarcı etrafımdakiler de 3 yıllık ilişkini çöp atma diyolar. Ne yapmalıyım?

Ya bilmiyorum içimde bi yerlerde hala onu seviyorum ama çıkardığı rezaleti unutamıyorum hala insanların yüzüne bakamıyorum ya. Beni takip ediyormuş aldattığımı düşündüğü için bende acil bi durum olduğu için gece geç saatte arkadaşımın evine gittim. Kapıyı abisi açtı o benimde abim sayılır kapıda ufak bi selamlaştık sarıldık içeri gircekken bi anda araba kapısı çarpma sesi ve sevgilim bağıra çağıra yanımıza geldi. Anlattıkça kızarıyorum tüm mahalleyi uyandırdı. Üstüne arkadaşımın abisinden dayak yedi offfff. Cidden utanıyorum soğudum gibi ama 3 yılı çöpe atamıyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Sevgilim kıskançlıktan olay çıkardı ayrıldık. Ama çok ısrarcı etrafımdakiler de 3 yıllık ilişkini çöp atma diyolar. Ne yapmalıyım?
Cevapla