2,5 yıllık ilişkimde sürekli kavga ediyoruz. Ayrılmak istiyorum ama seviyorum, ne yapmalı?

benim 2,5 yıldan beri süren bir ilişkim var ve onu seviyorum ama çok fazla kavga ediyoruz ve sürekli planları benim yapmam kararları bana bırakıp pasif davranması beni yoruyor baskın taraf olmak hoşuma gitmiyor ve en son kavgamızda normalde küfürlü konuşmazken küfürlü bir şekilde sesini yükseltti bu yüzden konuşasım gelmiyor özlüyor gibi hissetmiyorum ve eskiden bir kaç kez tacize uğradigimda kılını bile kıpırdatmaması üzerine beni ve kıyafetlerimi vs suçlaması (abartı açık giyinen birisi değilim arkadaşlarımda açık giyinen bir insan olmadığımı söyler ) konusunda hâlâ affedemiyorum onu artık öyle değilim diyor eskisi gibi kıyafetlerine karışmayacağım ilk ilişkim her şeyi senden öğreniyorum vs diyor ama bir insanın değişebileceğine inanmıyorum ve böyle mutsuz bir şekilde ilişkimi sürdürmek istemiyorum ama hâlâ seviyorum ne yapmalıyım yine de beni terkettiği zamanlar aklımdan çıkmıyor beni hiç anladığını düşünmedim sadece kendini düşünüyor gibi hissediyordum ve ne zaman kavga etsek en çok ben seviyorum en çok ben üzülüyorum tavrına giriyor ve sürekli sen olmasan yapamazdim gibi cümleler kuruyor sanki hayata atılmak için birine ihtiyacı varmış ve ben tam o sırada karşısına çıkmışım tesadüfen sanki de hep sırtını dayayıp destek olmak için yaninda duruyormuş gibi hissediyorum bana kattığı en ufak bir şey yok ve hasta olduğumda maximum ilgisi ne yapman lazım şimdi diye bana sorması oldu asla bir şeyi araştırmaz ve bana bir şey öğretmez ben o hasta olunca her şeyi araştırıp yapması gerekeni söylerdim ona hasta olduğu için naz yapardı ilgilenirdim baya ama ben bir kere bile naz yapamaz çalıştığımda geçer bir şey olmaz gibi odunca bir tepkiyle karşılaşır oldum naz yapamıyorum sanki onun velisi gibi hissediyorum bazen o kadar çocuk geliyor ki bir şeyi bilmeyen her şeyi sürekli ona öğretirim anlatırım üstelik benden 3 yaş büyük ve ben normalde özgüvenli bir insanım o da özgüvensizdir ama onun yanında özgüvensiz hissediyorum güzel hissedemiyorum bana birisi akıl verebilir mi?
2,5 yıllık ilişkimde sürekli kavga ediyoruz. Ayrılmak istiyorum ama seviyorum, ne yapmalı?
Cevapla