5 senelik ilişkimi sevgilimin kıskançlık krizleri ve güvensizlikleri yüzünden bitirdim. Unutamıyorum, ne yapacağım?

yaklaşık 5 sene süren ilişkimi 1 haftadır bıtırdım uzak ilişki yaşıyorduk ama ben elımden geldıgınce 23 saat suren yolculuga ragmen sureklı gıdıyordum yanına sınav streslerınden kurtulmak ıcın sureklı yanına gıdıyordum ınstgram vs kullanmıyorum sürekli trip yiyorum sevdıgınden şüphem yok ama saat 7 de işten çıkıyorum mesela ama kendısı ısrarla iş zamanında sureklı arıyodu açmayınca da trıp yıyodum gecmıste yanlıs anlamadan ötürü aldattıgımı düşünmüştü kendısı de yanlıs anladıgını kabul ederek tekrar başladık. ben bi erkeğim sorumluluklarım var çalışmak zorundayım o ıse çalısmıyor sureklı mesaj atmamı beklıyordu en son kı tartısmada ınstagram hesabı kullandıgımı ıdda ettı bende hesabımı arkadasıma verdıgımı soyledım hatta arkadasıma verdıgım zaaman whatsapdan vermıstım onların ekran goruntusunu atmama ragmen ınat edıp kullanıyosun dedı ben de bana guvenmedıgı ıcın ayrıldım ama 5 senelık yasantıdan dolayı anılar aklıma gelıyo ve gunde 2 paket sıgara bıtırıyorum çok ikilemde kalmıs durumdayım sız olsanız ne yapardınız veya benzerı sey yasayan var mı?

5 senelik ilişkimi sevgilimin kıskançlık krizleri ve güvensizlikleri yüzünden bitirdim. Unutamıyorum, ne yapacağım?
Cevapla