Zaman geçtikten sonra söylenmemiş kelimeleri söylemek bir işe yarar mı, her şey zamanında mı güzel?

Zaman geçtikten sonra söylenmemiş kelimeleri söylemek bir işe yarar mı, her şey zamanında mı güzel?

oysa söylenmesi gereken o kadar kelime varken susmayı seçip dipsiz bir kuyuya beni itekleyip senden uzaklaşmamı sağlamasaydın eğer sonrasında ne güzel olabilirdi. Ancak sen susmayı seçtin bende gitmeyi sonra söylenen güzel sözler ve bensiz olamayacağını anladığını söylemek ne komik ve acı.. artık bu sözlerin hiçbir anlamı yok hislerim kalmadı yok ettin elinle..

İnsanlar bazen söylemesi gerekenleri o an söylemezler bazen gururdan bazen korkudan bazen güvensizlikten her ne ise duygularını söylemek çabalamak sahiplenmek yerine tam tersi umursamaz davranırlar ve karşıdaki insanı da kırarlar

Sonra aradan bir zaman geçer karşına çıkar ve sensiz olamadığını söyler sen kırgınlığını acını aşmışken bu sözleri söylemesinin gerçekten bir anlamı var mı sizi terk edip giden o kişinin sizsiz olmanın zor olduğunu söylemesi gerçekten bir etki yaratır mı?

#DengesizBirAdam

Zaman geçtikten sonra söylenmemiş kelimeleri söylemek bir işe yarar mı, her şey zamanında mı güzel?
Cevapla