Selammmmss 🥳
Eşiniz/sevgiliniz sizi kıskandığından dolayı “ismimi dövme yaptırır mısın?” dese, kabul eder misiniz? ✍️


Selammmmss 🥳
Eşiniz/sevgiliniz sizi kıskandığından dolayı “ismimi dövme yaptırır mısın?” dese, kabul eder misiniz? ✍️


Eşimin ismini dövme yaptırmam ama eşim benim ismimi dövme yaptırmada sakınca görmüyor. Ben çok asabi sinirliyim onunla tartıştığımız da hırsımı alamam, ismini yazılı olan yerden keser önüne atarım bu potansiyele sahip olunca o riski almadım. Yoksa yüzük parmağıma ismini yazdırmak istiyorum 🤣🤣🤣
Bu kadar canım olamazlar bence kıskandığı için dövme yaptırdı diye ne olacak ona bakmayı mı kesecekler ya da kadının ruhunda varsa zaten yapacaktır ve aldatırken ensesinden öpme anında burada özcan yazıyor duralım mı diyecekler ne aptal aptal işler ya 😂😂. Kıskanç bir adam olarak ben bile bunu istemesini normalleştiremem
Yaptırırım da peki'si fazla olmuş sanki..
Sadece "yeşil gözlüm" yazdırabilirim.. 💚😄
Oyşşş 😃🖤 bunu kabul etmen bile dünyalara bedel
Sensin dünya'm.. 😊
🙈🖤 Dünya’nda rahat etmeni diliyorum
Şüphen olmasın.. Ben ordayım her an.. 😊💚
Teşekkür ederim cennet suratlım.. 😊
Rica ederim Gözbebeğim 🖤
Sebebi ne olursa olsun kimse için dövme falan yaptıramam. Ben zaten sevmiyorum önemli olan da bu.
Seninle bff dövmesi yaptırsaydık :D 6 hafta sonra geçip giden
Anlaştık kabul ediyorum 😃♥️
Cevap
42Cevap
Ksjsjsj bebem adının baş harfi boynumda kolye derim ksjsj kulağımda senin adının harf sayısı kadar piercing var derim 😂🤨 ama hala istiyorsan adınıda dövme yaptırabilirm derim pu@@imin üstüne😂😂😂😂
shshsjsh laaaan deli 😃😃
Yüzümden çok orayı göreceği için xjjxjxjxj
Böyle vıcık vıcık şeyleri sevmiyorum.
zaten dövmem var sevgilim içinde yapardım
Kendisi eski sevgilim olur 😃 çok vıcık geldi bana şu an
Aaa niye ya o kadar kolay mı be :D
Kıskandığından dolayı ismini dövme yaptırma gibi gereklilik varsa ortada bu ben de kıskançlığının hastalık boyutunda olduğunun izlemini verir o yüzden ayrılırdım. Yani evet kolay 😃
Yaptirmam kafayi yemissin sen derim. Dövmeyi baskalarinda begeniyorum kendi tarzima uygun gormuyorum sirf o dedi diyede dovme yaptirmam. Ilerde yaslaninca yesile dönuyor bende yesile dönse kafayi yerim. Ben yaslandigim zaman abdestli namazli bir nene olacagim dövmeli uygun olmaz 😅
ergence ya da çocukça gelebilir ama ikimizin de göğsünde birbirimizin adı dövme olarak yazılı, kimse görsün diye değil birbirimiz için sadece kıskançlık falan da yok ortada ikimizde gelecekte pişman olmayacağımıza hemfikiriz yani zaten yapılı yorumlarda bunu çok değişik yorumlayanlar olmuş ancak iki tarafta memnunsa sorun ne ki?
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
"Ben seni kâlbime damgalatmışım ötesine ne gerek var?" derim..🍀🍀🧚🧚
Dövme yaptırmak ve yapmasını rica etmek benlik bi şey değil inanç gereği bunu da açıklarım.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
onu simgeleyen bir şey yaptırmak daha mantıklı direk isim yazdırmam yani
Hayır kabul etmem.. Hiç hoşlanmam böyke şeylerden..
bir brokleyn beckham değil bence kimse netice de adam a* canım sevgilisinin ninesinin adını dövme yaptırdı 😂😂
Shsjshsj :D aynı şey mii
evet aynı 😒
Geçici dövme olur mu? Hahaha onu yaptırdım çünkü
Olsun bari :D
İsmini çok seviyorum çaktırma 🤭🤭🤫🤫🤫
ismi ne ki? 😅
Bence saçma... İnsanın içinden gelecek bir şey. Günü birlik ilişkilerde evli bekar orada burada sevdiğinin ismi yazıyora kimse bakmaz insan günü birlik takılacaksa nafile.
Sevdiğini gölüne aklına yazabiliyorsan gerisi boş
Hemen hayır derim. Böyle dövme yaptıran tanıdığım bir çocuk olmuştu kızın adını koluna yazdırmıştı sonra ayrıldılar. Ayrılınca da kızın ismini kapattırmak için uğraştı durdu. Bence bu birinin adını dövme yaptırma olayı çok saçma
Asla kabul etmem, yaptırmam... İsim dövmeleri bana aşırı itici geliyor mümkünatı yok yani... kıskançlıktan çatlayabilir ha hiç kıskanç olmayadabilir ama yine de ismini dövme yapmamı rica edebilir ıı ıııhhh yine yaptırmam...
Yaptırmam, komik buluyorum böyle şeyleri.. Neyiz biz? Üzerinde fiyat etiketi olan ürünler mi? Böyle şeylerin insanı metalaştırdığını ve ruhsal derinliğini körelttiğini düşünüyorum..
Kabul etmem. o ne oyle ya ergenler gibi.Kızlar Bir A
İsim hayır ama ortak bir dövme kararı alabilirim. Manası ve anlamı olan bir simge ya da çizim olabilir ama isim bana her zaman itici gelmiştir
Damgalı inek gibi gezmenin manası yok..! Malı etiketler gibi, bana ters. Kalbime yazmışım daha ne olsun👌
direkt tasma takayım, üstünde de sahibimin adı yazsın. kaybolursam, yolu şaşırırsam filan sahibime ulaştırırlar beni
İlişkisine güvensiz, narsist, bencil, psikopat bir ruh hastası olduğunu keşfederim ve ondan hemen ayrılırım.
ben dövme yaptırmam vede.. yapmacık buluyorum.. bunu yapmak yerine göstermeyi tercih ederim yoksa her tarafımızda Gs dövmesi olurdu :D
Ne münasebet! Tabii ki yaptırmam. Sevgilimden ayrılabilirim. Eşimle boşanabilirim. Sonra uğraş, dur. Daha işim yok mu?
dövme abdeste engeldir onun için ahiretimi yakamam kaldı ki bunu isteyecek kişiyle de olmak istemem
Hayır, yaptırmam. Vücudumdaki dövmeler hayatımdaki izlerimin yansımasıdır, sevgili ismi gibi saçma sapan ergen işlerle uğraşmam.
Eskiden sakız kagitlarindan çıkan dövmeler vardi. Onlardan yaptirabilirim mesala.
Silinmesi de kolay olur. Tükürükle bile cikiyordu.
hayır kabul etmem, bir de kıskandığından dolayı asla no etmem sjsj
shshs niye ya :D
kıskanmak kıskanılmak iyidir hoştur 😅 ama dozu fazla olursa hoşuma gitmez ya 😄
Ay çok ezikçe... 🤣 Bu ne yaaa? Tapulu mal gibi... Çok saçma... Yaptırmam yahu.
İsmini dövme yaptırmam. Zaten aşırı kıskançlık varsa o ilişki yürümez dövme de rezil bi halde kalır
Böyle birşeyi ne kendime isterim ne de ona isterim. Ne olursa olsun ayrılık olabilir.
Başka ne detse olur ev araba alim dövmenin noktası olmaz dövmeli arkadaşım bıle olamaz
Biz cukur dövmesi yaptırcaz 😏
İsim olarak yaptırır mıyım bilmiyorum düşünülür.
Her şeyin fazlası zarar kıskançlığından derim ona ve yaptırmam dövme mövme
Eşim bana haram olan birseyi teklif ederse hayatta kabul etmem
Böyle saçmalık mı olur? Kimse için bunu yapamam.
Dövme de sevmem
Ne eşimin ne sevgilimin ismini vücuduma dövme olarak yaptırmam.
Hayır. Kendisi benim ismimi dövme yaptırırsa keko derim
Hayır saçma sapan haraketler yaptırmam yapmasını da istemem..
İsim değil ama başka bir şey olabilir. Onu anlatan bir simge gibi.
Çocuğumdan başka kimse icin divme yaptırmam kesinlikle.
Asla çünkü vücudumun hiçbir yerinde dövme yok. Sevmediğim bir şeyi yapmam.
Adını dövme yaptırmam, ayrılırız falan vücumda taşıyamam onu
Başka bir şey istesin yapayım, dövme yaptırmam. Zaten o da dövme yaptırmamı asla istemez.
O istediği için yapmam , dinimize göre haram olduğu için de zaten yaptırmam
Sırf kiskancligi içinse yaptırmam diğer türlüde yaptırmam benim vücuduma yazılacak bir şey varsa ben karar veririm adını yazınca kıskançlığı gecicekse gitsin bir psikoloja görünsün
bende isim yazdırmazdım çünkü ayrıldığın vakit o isim kalıyor ve absürt dururdu ama onu simgeleyen bir şey yapmak daaha güzel olurdu
Eşimin ismi kolumda yazıyor
Ne güzel 😍
Damgalı eşek gibi geziyorum o güzel değil bence 😂
Hangimiz sevmediiik :D şarkısını armağan ediyorum
https://youtu.be/dJGTK0C7S8w teşekkür ederim 💐
Resmini yaparım dövme olmaz ama
Wooow :D
Gözlerine kadar çizemem o kadar gelidtirmek istemiyorum ve büyük kâğıda da çizemiyorum alışkanlık olmus
İsim dövmesi yaptırmak ameleliktir.
Arkadaşım yaptırmıştı. Ayrıldı ve üstünü motosikletle kapattırdı hahahaha
Çok saçma sevgilim bana bunu dese kıçımla güler geçerim
hayir benim vucudum kimse karisamaz kiskandigi icin bunu yaptirmak istiyorsa ayrilirdim
Bence saçmalık ve asla yaptırmazdım. İnsanın karakteri bozuksa hiç bir şey ona engel olamaz yapar.
bence olabilir kalici olmicayak ise yapabilirim dovme
Yok artık, gitsin tedavi olsun önce.
İlişkiler gelip geçicidir. Böyle bir delilik yapmam.
Etmem dövme yapmayı sevmem
Kabul etmem. Saçma bence.
Bos yapma çay koy içelim derim
Ederim tabii alnıma büyük harflerle
He alnıma yazdırırımm
Yaptirmam zamanin ne göstereceği belli olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?