Bir erkek kendini geliştirip kolaylikla kadınları elde edebiliyorken, niye kadının güzelliği yoksa yüzüne bile tükürülmez?

Erkeğe hayat basit. Tipin iyi olsun yeter olmasada spor yap kas yap ee zaten çoğu erkek toplum baskısı yüzünden iyi yerlerde çalışıyor kısacası kendi başına başarıyı elde edebiliyor illa ceo olması gerekmiyor bide zır cahil değilse kız tavlayabiliyorken... kadın güzel değilse fiziğide çöpse istediği kadar kendini fiziksel geliştirsin, paralı olsun, kendini geliştirsin yinede erkekler yüzüne tükürmüyor? Yani hayat erkeğe bu kadar kolayken niye hala feminist sistemi eleştiriyor bunlar? ellerine hazır recete verilmiş işte sadece uygulaması kalmış ona rağmen ağlıyorlar yok kadınlar böyle şöyle diye. Kadın doğuştan güzel olmasa hayatta şansı 0 resmen.

Bir erkek kendini geliştirip kolaylikla kadınları elde edebiliyorken, niye kadının güzelliği yoksa yüzüne bile tükürülmez?
Cevapla