Yanınızda çok güzel bir kadın olması ve bu kişiye çevredekilerin bakması sizi rahatsız edip eziklik duygusu yaratır mı?

Sevgilinizin güzel ve dikkat çekici olması , girdiği ortamdaki kişilerin konuşmaya çalışması sizi rahatsız eder miydi? İlişkide ne gibi problemlere sebep olabilir bu durum? Yoksa tam tersi övünür müsünüz?
Yanınızda çok güzel bir kadın olması ve bu kişiye çevredekilerin bakması sizi rahatsız edip eziklik duygusu yaratır mı?
Cevapla